30 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een heerlijk verblijf gehad in hotel Achenbach. We werden vriendelijk ontvangen, hebben een mooie kamer gekregen en er werd een heerlijk ontbijt geserveerd.

We hadden een kamer aan de straatzijde, maar het hotel ligt in een rustige wijk. We hebben daarom toch met het raam open rustig kunnen slapen.

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Villa-Achenbach, Manager van Hotel Villa Achenbach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 maart 2016

Dear Soesjie,
Thank you very much for choosing our hotel and for sharing your positive experience with the other guests.
We are delighted you were more than satisfied with your room and our extensive breakfast buffet and our quit position stood out in a positive manner.
We invite you to come visit us again.
Yours,
Hotel Achenbach

22 december 2015 beoordeeld

Het kleine verzorgde hotel was helemaal opgesmukt voor Kerstmis, wat bijzonder gezellig was. Geen kitch, maar smaakvol en vooral sfeervol. Het personeel is bijzonder attent en het ontbijt was vorstelijk. Een aanrader.

Kamertip: Ik ben gek op kamer 411!
  • Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Villa-Achenbach, Manager van Hotel Villa Achenbach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 maart 2016

Dear Guest,
Thank you for choosing our hotel and for your review.
We are happy that you enjoyed your stay, the breakfast and our Christmas decoration.
We are always giving our very best to provide a perfect Christmas atmosphere, since we want our guest to experience Christmas like it was back then.
We are pleased to pass your praise on to our staff.
We hope you had a peaceful Christmas time and wish you all the best for 2016!
Yours,
Hotel Villa Achenbach

18 augustus 2014 beoordeeld

Het hotel ligt in een rustige wijk van de stad op enkele minuten met de tram van de altstadt. Kaartjes kan je kopen via automaat in de tram. De kamers zijn ruim en klassevol ingericht. Iemand vergezelt je naar de kamer om enkele praktische dingen uit te leggen. De bedden zijn uitstekend. Badkamer alles aanwezig. Ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Parkeermogelijkheid in de straat, gratis. Enig nadeel: er is geen lift maar je wordt wel geholpen om de bagage naar de kamer te brengen.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
9 mei 2014 beoordeeld

Niet roken is prima, maar waarom mag het niet op balkon?
Onvriendelijke reactie als wij het ontbijt niet aan een tafel nuttigen maar in het lounge gedeelte.
Ik had late aankomst om 21.30 en het verzoek om wat later dan 11.00 uit te checken. Dat was onmogelijk

• Verbleef: mei 2014, reisde voor zaken
10 maart 2013 beoordeeld

Prachtig hotel in sfeervolle klassieke villa. Met veel oog voor detail en originaliteit gerenoveerd: prima kamers, ruim en luxueus. Goed ontbijt, gastvrije receptie.
Enige nadeel is misschien dat het niet dichtbij het centrum ligt, maar de rest weegt hiertegen ruimschoots op: een aanrader!

• Verbleef: december 2012, reisde met vrienden