Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (929)
Beoordelingen filteren
929 resultaten
Waardering van reizigers
248
436
167
59
19
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
248
436
167
59
19
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
9 - 14 van 929 beoordelingen
Beoordeeld op 29 mei 2018

Door tussenkomst van Hotelspecials voor drie nachten kamer met ontbijt geboekt.
De indeling van onze kamer was ideaal. Een heerlijke fauteuil met voetenbank stond ter beschikking. De bedden sliepen voortreffelijk. De badkamer was van alle gemakken voorzien. Helaas de locatie van de kamer was kennelijk gekozen op basis van het voordelige tarief, dat wij betaalden. Namenlijk boven de goedereningang.
Het ontbijt was vorstelijk, rijk gesorteerd.

Kamertip: Bij boeking d.m.v. discounters meer kans op mindere kamer
Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank lenicees
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stefan L, General Manager van Lindner Hotel Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2018
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you very much for your positive review! We really appreciate that you enjoyed your stay. Looking forward to welcoming you again soon.

With kind regards,
Lindner Hotel Airport
Stefan Leicher & Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

Ideaal hotel om te overnachten voordat je van vliegveld Düsseldorf vertrekt. Een perfect hotel met ruime kamers, leuk personeel en goed ontbijt. Goede parkeerplaats voor de auto. Hij heeft er 2,5 gestaan tijdens onze vakantie. Een shuttle bracht en haalde ons van het vliegveld. Geweldig.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank longtalldutchman
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stefan L, General Manager van Lindner Hotel Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2018
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for sharing your thoughts with us. Honest Feedback is very important for us, as it helps us to work constantly on the satisfaction of our guests. We are pleased that you enjoyed your stay and look forward to hopefully welcoming you back very soon.

With kind regards,
Lindner Hotel Airport
Stefan Leicher & Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 januari 2018

De overgang van 2017 naar 2018 hebben wij dit jaar in Dusseldorp meegemaakt. Als uitvalsbasis hebben wij voor dit hotel gekozen omdat het erg gemakkelijk bereikbaar is en zeker niet te vergeten de prijs / prestatie verhouding uitstekend. Bereikbaarheid van zowel het station als het vliegveld waren top. Met de tram naar het centrum van Dusseldorp ging binnen 25 minuten. Opstap mogelijkheid op 100 meter van het hotel.

Kamertip: Kamer aan de voorzijde was goed, geen ervaring met andere kamers.
Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Geert B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stefan L, General Manager van Lindner Hotel Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2018
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for your positive feedback. We are happy you enjoyed your time with us. We hope to welcome you again very soon.

Sincerely,
Lindner Hotel Airport
Stefan Leicher & Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 december 2017 via mobiele applicatie

Keurig, net en schoon hotel met prima bedden en prijzen!!
Wel bijzonder; in één reservering twee kamers geboekt, mijn vrienden hadden een compleet gerenoveerde kamer, inclusief waterkoker en dus de mogelijkheid een bakkie koffie te zetten. Ik daarentegen had een wat gedateerdere kamer (overigens wel schoon en heel) zonder bovengenoemde voorziening. Het is maar een kleine opmerking, maar toch vreemd als je twee kamers in één boeking reserveert.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank San M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stefan L, General Manager van Lindner Hotel Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2018
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you very much for your feedback. We are pleased that you enjoyed your stay and hope to welcome you again very soon.

Sincerely,

Lindner Hotel Airport
Stefan Leicher & Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 december 2017

Het hotel beschikt over ruime nette kamers tegen een voordelige prijs, wij konden nog net genieten van 2+1 nacht gratis, ontbijt inclusief. Het ontbijt is uitgebreid en lekker en wordt steeds aangevuld. Het centrum is makkelijk bereikbaar met de tram die net voor het hotel stopt, de rit duurt ongeveer 20min. Voor het avondmaal maakten wij ook gebruik van het restaurant in het hotel, lekker en betaalbaar. Het hotel beschikt tevens over een ruime parking, praktisch voor wie met de wagen komt. En het personeel is zeer vriendelijk, altijd met de glimlach. Wij komen zeker terug !

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank IrisD584
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stefan L, General Manager van Lindner Hotel Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2018
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for sharing your experience with us. Your positive rating is a great motivation for our entire team. We look forward to your next stay and wish you all the best.

Sincerely,
Lindner Hotel Airport
Stefan Leicher & Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken