Beoordeeld op 29 mei 2018

Door tussenkomst van Hotelspecials voor drie nachten kamer met ontbijt geboekt.
De indeling van onze kamer was ideaal. Een heerlijke fauteuil met voetenbank stond ter beschikking. De bedden sliepen voortreffelijk. De badkamer was van alle gemakken voorzien. Helaas de locatie van de kamer was kennelijk gekozen op basis van het voordelige tarief, dat wij betaalden. Namenlijk boven de goedereningang.
Het ontbijt was vorstelijk, rijk gesorteerd.

Kamertip: Bij boeking d.m.v. discounters meer kans op mindere kamer
Datum van verblijf: mei 2018
Stefan L, General Manager van Lindner Hotel Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2018

Dear Guest,

Thank you very much for your positive review! We really appreciate that you enjoyed your stay. Looking forward to welcoming you again soon.

With kind regards,

Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

Ideaal hotel om te overnachten voordat je van vliegveld Düsseldorf vertrekt. Een perfect hotel met ruime kamers, leuk personeel en goed ontbijt. Goede parkeerplaats voor de auto. Hij heeft er 2,5 gestaan tijdens onze vakantie. Een shuttle bracht en haalde ons van het vliegveld. Geweldig.

Datum van verblijf: mei 2018
Stefan L, General Manager van Lindner Hotel Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2018

Dear Guest,

Thank you for sharing your thoughts with us. Honest Feedback is very important for us, as it helps us to work constantly on the satisfaction of our guests. We are pleased that you enjoyed your stay and look forward to hopefully welcoming you back very soon.

With kind regards,

Beoordeeld op 4 januari 2018

De overgang van 2017 naar 2018 hebben wij dit jaar in Dusseldorp meegemaakt. Als uitvalsbasis hebben wij voor dit hotel gekozen omdat het erg gemakkelijk bereikbaar is en zeker niet te vergeten de prijs / prestatie verhouding uitstekend. Bereikbaarheid van zowel het station als het vliegveld waren top. Met de tram naar het centrum van Dusseldorp ging binnen 25 minuten. Opstap mogelijkheid op 100 meter van het hotel.

Kamertip: Kamer aan de voorzijde was goed, geen ervaring met andere kamers.
Datum van verblijf: december 2017
Stefan L, General Manager van Lindner Hotel Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2018

Dear Guest,

Thank you for your positive feedback. We are happy you enjoyed your time with us. We hope to welcome you again very soon.

Beoordeeld op 28 december 2017 via mobiele applicatie

Keurig, net en schoon hotel met prima bedden en prijzen!!
Wel bijzonder; in één reservering twee kamers geboekt, mijn vrienden hadden een compleet gerenoveerde kamer, inclusief waterkoker en dus de mogelijkheid een bakkie koffie te zetten. Ik daarentegen had een wat gedateerdere kamer (overigens wel schoon en heel) zonder bovengenoemde voorziening. Het is maar een kleine opmerking, maar toch vreemd als je twee kamers in één boeking reserveert.

Datum van verblijf: december 2017
Stefan L, General Manager van Lindner Hotel Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2018

Dear Guest,

Thank you very much for your feedback. We are pleased that you enjoyed your stay and hope to welcome you again very soon.

Beoordeeld op 6 december 2017

Het hotel beschikt over ruime nette kamers tegen een voordelige prijs, wij konden nog net genieten van 2+1 nacht gratis, ontbijt inclusief. Het ontbijt is uitgebreid en lekker en wordt steeds aangevuld. Het centrum is makkelijk bereikbaar met de tram die net voor het hotel stopt, de rit duurt ongeveer 20min. Voor het avondmaal maakten wij ook gebruik van het restaurant in het hotel, lekker en betaalbaar. Het hotel beschikt tevens over een ruime parking, praktisch voor wie met de wagen komt. En het personeel is zeer vriendelijk, altijd met de glimlach. Wij komen zeker terug !

Datum van verblijf: december 2017
Stefan L, General Manager van Lindner Hotel Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2018

Dear Guest,

Thank you for sharing your experience with us. Your positive rating is a great motivation for our entire team. We look forward to your next stay and wish you all the best.