Beoordeeld op 15 januari 2018

het hotel is mooi gelegen tov het hart van Düsseldorf, loopafstand. Hotel oogt aan de buitenzijde ietwat onverzorgd uit, heeft niet de uitstraling die past bij NH-kwaliteit. Balie en ontvangst vriendelijk en goed, correct. De lobby en het zitgedeelte is echt uit de tijd en oogt vies en onverzorgd. Kamer is mooi, NH-kwaliteit die herkenbaar is en blijft. Alle gemakken zijn op de kamer ruimschoots aanwezig.

Kamertip: Had een kamer op de bovenste verdieping (5) de omliggende app. hebben redelijke inkijk in je kamer, gordijnen zijn aanwezig,
  • Verbleef: januari 2018, reisde met familie
NHDUESSELDORFKOE, Manager van NH Dusseldorf Konigsallee, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2018

Dear Gérard R,

thank you for taking the time to write a review concerning your stay in our hotel.

We already take your feedback and share it with our team, so that we can improve your informations and work on it.

Dear Gérard R, once again thank you for your feedback. We would be happy to welcome you again during your next visit of Düsseldorf in our hotel.

with kind regards
N. Westphal
General Manager

Beoordeeld op 11 januari 2018

Ik heb twee nachten overnacht in het hotel, prachtige kamer, goed ontbijt en zeer centraal gelegen. De medewerkers praten helaas gebrekkig engels en weten niet wat een pinpas is, dus een creditcard is handig. Verder hebben wij heerlijk geslapen en hebben we het naar ons zin gehad.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NHDUESSELDORFKOE, Manager van NH Dusseldorf Konigsallee, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2018

Dear wesleyroy,

thanks for writing a review concerning your stay in our hotel.
Great to see that you liked the room, the breakfast and our location.
Concerning the debit card, we will give this feedback to our team and explain it if it is not known. Thanks for this information.

Dear wesleyroy, once again thank you for taking the time to write a review. We would be happy to welcome you again in our hotel during your next visit of Düsseldorf.

Wish you all the best in the meanwhile.
with kind regards
N. Westphal
General Manager

Beoordeeld op 28 december 2017 via mobiele applicatie

Alhoewel de kamers schoon waren, bleek deze NH enorm tegen te vallen (we hebben er inmiddels meerdere bezocht, zowel in Duitsland als bv Spanje): ons verzoek om 2 aangrenzende kamers werd helaas niet gehonoreerd, we boekten 2 superior kamers die beduidend verschillend van kwaliteit waren (kamer 221 & 225) het warm water in beide kamers was echter niet warm genoeg (noch warmer in te stellen), het was te warm op de kamers (en de airco kon niet kouder worden ingesteld, waardoor we uiteindelijk maar 's nachts zelfs een raam open deden...in december!), het lawaai van de bouwvakkers en vrachtwagens naast het hotel was afgrijselijk en het ontbijt was ronduit teleurstellend: veel was op, niets bijzonders, geen kan koffie mogelijk en zelfs het koffieapparaat was leeg...terwijl er amper gasten waren (we zijn veel beter gewend bij NH hotels!).
Als goedmaker hoefden we 'slechts' €15 te betalen voor het parkeren...
Bij thuiskomst wachtte ons nog een nare verassing: men had €5 plots afgeschreven (terwijl er werd gezegd dat de creditcard enkel als borg diende en er NIET geld afgeschreven zou worden!). Als we bellen waarom dit is...blijkt dat ze dit doen om na te gaan of onze creditcard niet vals is...terwijl we alles al ruimschoot hadden vooruitbetaald via creditcard (en we nog gevraagd hadden of ze niet liever dezelfde creditcard wensten!)
Kortom: ondanks dat de kamers verder schoon waren, was dit is de slechtste NH otel die we tot nu toe bezocht hebben! Wij zouden dit hotel daarom niet aanbevelen, prijs-kwaliteit verhouding is niet goed.

Verbleef: december 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 25 november 2017 via mobiele applicatie

Leuk hotel, goede kamers (4 Sters) van alle gemakken voorzien en een prima service. Betaalbaar en met parkeerruimte! Op loopafstand van de Konigs allee en de oude stad.
Goede plek om Duesseldorf te verkennen.

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 2 augustus 2017

Goed hotel met heerlijke bedden, beetje gehorig aan de voorzijde. Terrassen, cafe in de buurt.
Uitgebreid ontbijtbuffet. Nette bediening en hulpvaardig! Op het oog zag de kamer er schoon uit maar uit de kasten en hoekjes kwam nog veel stof!

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels