Beoordeeld op 7 december 2017 via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik hebben hier een prima verblijf gehad.
Ruime kamer met groot bed, grote tv, fijne zitjes, bureau en er hangen badjassen in de kast.
Prima badkamer met zeepjes en grote handdoeken.
Het ontbijt is echt fantastisch. Ruime keuze uit eten als pretzels, broodjes, (chocolade)croissants, pannenkoeken en poffertjes. Heerlijke verse sapjes en goede latte macchiato.
Nadelen: parkeren is naast gelegen parkeergarage is € 18,- per dag.
Stortdouche was afgesloten en hing een goede douchekop met slappe waterdruk.
Brief op de kamer dat er kevers op de kamer zouden kunnen zijn. Even inspecteren van te voren.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 oktober 2017 via mobiele applicatie

Mooie kamers met lekker ontbijt. Het oude stadscentrum en de Rijn liggen op wandelafstand. Je wandelt in 15 minuutjes naar het centrum.
Kamers zijn mooi en praktisch ingericht met een klein balkon. De achterkàheeft uitzicht op de ergo toren

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Katja S, Manager van Hotel Indigo Duesseldorf - Victoriaplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2017

Dear Tdi_egel,

Thank you for taking the time in sharing you valuable feedback with us. It is great to see that you have enjoyed our unique rooms as well as the central location. We hope you will be able to visit us again soon in the near future.

Best regards

Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Voor een weekend weg met of zonder kinderen is dit een geweldig hotel. De buurt is redelijk rustig maar je zit met de U-bahn 2 haltes weg van de U-Heinrich Heine Allee waar je zo de stad in loopt om te winkelen of je kunt naar de Altstadt en Rijnover voor een heerlijk glas bier etc. De check-in was uiterst vriendelijk en correct. De sfeer van de lobby maakt je gelijk 'Zen'. Het valt direct op dat dit een design hotel is (niet aan de buitenkant). De lobby ademt 'mode' en dat is door het hele hotel inclusief de kamers doorgetrokken. De kamers zijn royaal en mooi ingericht. Heerlijk om eens niet zo'n standaard 'hok' te hebben. Normaal slapen wij op de Kö in een ander IHG hotel, maar de meerprijs voor een suite/family room is daar te gortig. In Indigo betaal je slechts 30-40 euro meer voor aan family room inclusief ontbijt. Fantastische deal dus voor een design hotel net buiten het centrum. In het weekend is het ook nog eens gratis parkeren in de buurt. We hebben met de kids aan de bar gegeten. De prijzen zijn heel erg redelijk voor een hotel en de service was super attent. De rekening viel ook nog eens enorm mee. Het ontbijt is royaal en vooral gericht op gezond eten met lokale ingrediënten. Al met al zijn we uitermate tevreden en als dit de maatstaf is voor Indigo dan boeken we vaker Indigo.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Katja S, General Manager van Hotel Indigo Duesseldorf - Victoriaplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2017

Dear BrianIssac2014,

thank you for your stay with us and for your detailed and great feedback.
The fact that you were satisfied by the service provided by our staff and that you liked our design makes me really proud. :)
We gave our best to create a unique atmosphere in our guestrooms, in our lobby and in our restaurant.
The whole team of Hotel Indigo Düsseldorf-Victoriaplatz is looking forward to welcome you again soon.

Best regards

Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Ik heb hier 3 nachten geslapen. De kamers zijn ruim opgezet, modern en schoon. Er is een sportruimte aanwezig. Het enige minpunt is wanneer je met de auto onderweg bent, parkeren prijzig en omslachtig is omdat het hotel geen eigen parkeer faciliteiten heeft.

Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 april 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel. De buurt is niet geweldig, de buitenkant ook niet. De binnenkant is echter hip en modern van een prima kwaliteit. Goede bedden, goed sanitair. Comfortabel, neigt al wat naar luxe. Personeel is vriendelijk.

Verbleef: april 2017
Katja S, General Manager van Hotel Indigo Duesseldorf - Victoriaplatz, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2017

Dear Rien-db,

thank you so much for your nice review. I am glad to see that you enjoyed your stay with us.
The whole team is working hard every day to make our guests feel welcome so they really appreciate your lovely feedback.
We are looking forward to welcome you again.

Kind regards from Düsseldorf