Beoordeeld op 23 januari 2018

Schoon, netjes, plezierig. Aardig en behulpzaam personeel.
Ontbijt aan de dure kant en daarom niet voor gekozen. Kleine minpuntjes: De minibar is leeg en geen shampoo aanwezig (wel douchegel). Er zat een grote vlek (watervlek) in het tapijt, terwijl de rest van de kamer zeer verzorgd was. Als je het volle tarief betaald, dan zou je je daar aan kunnen storen.

Verbleef: december 2017
Beoordeeld op 16 december 2017 via mobiele applicatie

Geboekt voor twee overnachtingen. Nieuw gerenoveerd, schoon, nieuwe kamers en bedden. Kleine douche. Goed restaurant. Parkeergarage, maar in het weekend kan ook goed rondom het hotel geparkeerd worden. Rheinturm is 10 minuten lopen. Centrum tot 30 minuten, afhankelijk van conditie. Prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is vol in verbouwing. Het staat helemaal in de steigers en wanneer je binnen komt ligt de vloer en het plafon open. Geen aangename binnenkomst. Receptie word verbouwd en de tijdelijke receptie is wat slordig en armoedig. Voor de rest prima gehad. Ondanks de verbouwing in het hotel hebben wij ons in de stad perfect vermaakt.

Verbleef: augustus 2017
Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Met een vriendin last minute een hotelkamer geboekt voor €50,-. De hotelkamer viel ons zeker niet tegen. Badkamer was schoon, strak en ruim. De hotelkamer is ruim. Alles aanwezig. Twee eenpersoonsbedden die ook ruim zijn qua formaat. WiFi werkte goed en een gratis film on demand. Ik zou hier zeker nog eens overnachten. Enige nadeel is de dure prijs van het ontbijt en het parkeren. We konden gratis voor de deur parkeren en het ontbijt kost 18,- per persoon. Voor iets minder geld zou er voor beide denk ik nog wat meer animo zijn.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 22 juni 2017 via mobiele applicatie

Het hotel op zich is prima voor deze prijs klasse op een paar dingen na. Ten eerste, het ontbijt is veel te duur voor Duitse maatstaven, ten tweede is het belachelijk dat je om te parkeren in de garage van het hotel €15 moet betalen per nacht. Ten derde, de liften zijn vrij oud en heel warm, je krijgt elke keer het gevoel dat je hoopt dat hij er niet mee ophoudt als je erin zit.

Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken