Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Geweldig hotel, van check in tot verlaten hotel alles dik in orde. Uitermate vriendelijk en servicegericht. Kamers geweldig, ontbijt en avondeten top! Heb al heel wat hotels gezien maar deze behoort tot de top 3 van beste hotels waar ik ooit ben geweest. Absolute aanrader! Speciale dank aan Sabine voor mooie boek.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 16 december 2017 via mobiele applicatie

Geweldig restaurant waar alles klopt.
Vriendelijke en goede service. Vele gerechten al geprobeerd, kwaliteit is uitstekend. Onze favoriet is de huisgerookte “Flammlachs “
Mooie wijnen. Nette bediening, toiletten zeer schoon en netjes.
Je bent hier echt een avond uit.
KLASSE

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Breidenbacher_Hof, Manager van Breidenbacher Hof, a Capella Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 december 2017

Geachte gast,

Bedankt voor uw bezoek aan het Breidenbacher Hof en de Brasserie "1806" en voor uw mooie evaluatie!
Het was voor ons een genoegen om u te mogen verwelkomen en te verwennen met culinaire lekkernijen, en we hopen u spoedig weer te zien.
Tot dan wensen wij u het allerbeste, vrolijk kerstfeest en een rustig nieuwjaar!

Met vriendelijke groeten

Cyrus Heydarian (Managing Director)
& de Breidenbacher

Beoordeeld op 26 november 2017 via mobiele applicatie

Breidenbacher Hof is een Top hotel in Dusseldorf aan de koningsallee al bij het binnen komen straalt de klasse er af heel vriendelijke recepsioniste hele mooi grote kamer we hebben er heerlijk gedinneerd en ontbeten beter is onmogelijk Freddy

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Breidenbacher_Hof, Manager van Breidenbacher Hof, a Capella Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 december 2017

Dear guests,

Thank you very much for your recent visit! We are happy to learn that you enjoyed your stay at the Breidenbacher Hof and that you experienced our genuine hospitality and our sincere care for your wellbeing!
It was truly our pleasure to create a perfect little break from your everyday life and we are looking forward to welcome you back soon.
In the meantime we all wish you a peaceful festive season with the ones you love as well as good health, and happiness for the coming year!

With kindest regards from Düsseldorf,

Cyrus Heydarian & team
(General Manager)

Beoordeeld op 20 april 2017

Heerlijk hotel met alle klasse stijl en alure zoals het hoort, super service prachtige grote kamer nr 405 van 13/14 april daar waar alles klopt en over na gedacht is zeer stijlvol, mooi bar met heerlijke drankjes.
Een hotel waar je nog echt in de watten gelegd wordt van aankomst met je auto tot vertrek, top een van de beste hotel in Duitsland......

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Breidenbacher_Hof, Manager van Breidenbacher Hof, a Capella Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2017

Dear guest,

Thank you very much for your precious review!
It was our sincere pleasure to create a memorable time for you at the Breidenbacher Hof, a Capella hotel.
According to our service excellence, we strive to make every stay enjoyable and thank to numerous amenities and luxurious features a genuine Capella experience.
We would be happy to welcome you back soon!

With best wishes and kindest regards to Antwerp,

Cyrus Heydarian & team
General Manager

Beoordeeld op 2 januari 2017

Heerlijk chique hotel. Midden in de stad, waarbij alles op loopafstand bereikbaar is. De kamers zijn netjes en schoon. Roomservice is mogelijk.
De spa is niet groot, maar voldoende. Heerlijk zwembad en sauna's die gebruikt kunnen worden. Het ontbijt is goed.
Eten en drinken in het hotel wel aan de dure kant.

• Verbleef: december 2016, reisde met familie