“Simpele maar schone kamer”
Beoordeling van Ibis Hotel Dortmund West

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Ibis Hotel Dortmund West
Beoordeeld als nr. 25 van 54 hotels in Dortmund
13 augustus 2017 beoordeeld

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
ibisdortmund, General Manager van Ibis Hotel Dortmund West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2017

29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu 3 nachten in dit hotel geslapen.
De lokatie van dit hotel is redelijk centraal.
De kamer is netjes en op de kamer is het internet goed.
Lekker rustige kamer voor een goede nachtrust.
De badkamer is schoon.
Het ontbijt is zoals het altijd is bij Ibis, met wafels bakhoek.
Al met al een goed verblijf in dit hotel.

Verbleef: Maart, 2017, reisde voor zaken
ibisdortmund, General Manager van Ibis Hotel Dortmund West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2017

Dear guest,

thank you very much for your visit and for sharing your feedback with us.
We appreciate your satisfaction about our quality and service
and look forward to welcoming you again at ibis Dortmund West.

13 februari 2017 beoordeeld

Ter gelegenheid van een thuismatch opzoek naar een overnachting en heel goed meegevallen. Voor 11 Euro sta je met de taxi aan het stadion, wel op tijd vertrekken. Een verzorgd ontbijt en ruime kamer met bad.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met vrienden
ibisdortmund, General Manager van Ibis Hotel Dortmund West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Dear guest,

thank you very much for visiting us during this sporting event and for taking the time to share this great feedback with us. We appreciate your satisfaction about our quality and service and look forward to welcoming you again soon at IBIS Dortmund West.

15 december 2016 beoordeeld

geboekt ivm bezoeken kerstmarkt. Ziet er van buiten oubollig uit, taptijt voor de ontvangstbalie nodig aan vervanging toe.
Netjes en correcte medewerkers. Kamers zijn niet groot maar alles is er en het is schoon en het werkt. Alleen kamertemperatuur is niet te regelen, dus dag en nacht raam open laten, geen probleem, weinig verkeer rumoer.
Bar is redelijk gezellig, ontbijt is prima maar ook in de eetzaal is het bloedje heet.

• Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
ibisdortmund, General Manager van Ibis Hotel Dortmund West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2017

Dear guest,

thank you very much for your review and for sharing your feedback with us.

Please accept my apologies for the heated temperature of the rooms during your stay.
We appreciate your satisfaction about the staff and the rooms and would be pleased to welcoming you again next time.

11 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed: personeel, bedden (wel wat kort) kamer is ruim, ligt laminaat en geen vloerbedekking, gordijnen verduisteren, gratis parkeren voor de deur, ontbijt, 24 uur receptie, ontbijten tot 11 uur.
Slecht: gehorig, douche in het bad, vieze plafond in de douche, kamer was de 2e dag niet opgeruimd, erg warm op de kamers en in het hotel zelf, redelijk ver uit de stad, geen waterkoker voor koffie of thee, geen kluisje, geen koelkast, weinig stopcontacten, geen stopcontact bij het bed.
Win hadden een aanbieding bij hotelspecials en waren redelijk goedkoop uit, maar voor veel meer geld zou ik het hotel niet meer boeken.

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner

Dear guest,

thank you for your visit and for writing a review.

I appreciate your satisfaction about your stay and I am sorry that you missed some facilities in your rooms. Unfortunately these are not part of our smart concept.

Nevertheless we would be pleased to welcoming you again next time.

20 oktober 2016 beoordeeld

Het hotel bevind zich op ca 15 autominuten van de binnenstad. Prima plek om zowel Essen als Dortmund te bezoeken. Keurig kamers, goed bereikbaar en gratis parkeren. Uitgebreid ontbijtbuffet. Kamers zijn afgelopen jaren vernieuwd.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
ibisdortmund, General Manager van Ibis Hotel Dortmund West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2016

Dear guest,

thank you for beiing our guest and for giving us your feedback.

I appreciate your satisfaction about the rooms and the breakfast.

As I see you have already booked your next stay and we are looking forward to welcoming you again.

For any further wishes do not hesitate to contact us.

17 oktober 2016 beoordeeld

Het hotel kan wel een update gebruiken (t's is allemaal wat versleten en achterhaald), maar de voorzieningen zijn verder prima. Voor 1 of 2 nachten prima te doen. Voor een langere periode zou ik toch voor iets anders kiezen. Kamer/badkamer was schoon en ziet er netjes uit. Er ligt alleen op het 2 persoonbed echter een 1 persoonsdekbed ! 3e kussen voor onze zoon die op de slaapbank sliep ontbrak ook. Gelukkig was er wel een tweede dekbed, dus konden we ons prima redden. Restaurant is eenvoudig, maar eten smaakt goed en niet duur. We wilden graag ons diner op de kamer nuttigen,, omdat we onze honden bij ons hadden, en dit was geen enkel probleem. Vriendelijk personeel

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie

Dear guest,

thank you for staying with us and taking the time for a feedback.

We appreciate your satisfaction and I am pleased that you had a good journey in Dortmund. Looking forward to see you again!

Your Hotel Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Dortmund bekeken
op 13,2 km afstand
ibis budget Dortmund West
nr. 22 van 54 in Dortmund
244 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Ibis Hotel Dortmund West geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ibis Hotel Dortmund West

Adres: Sorbenweg 2, 44149 Dortmund, Noord-Rijnland-Westfalen, Duitsland
Locatie: Duitsland > Noord-Rijnland-Westfalen > Dortmund
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 25 van 54 hotels in Dortmund
Prijsklasse: € 46 - € 132 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Ibis Hotel Dortmund West 3*
Aantal kamers: 109
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Hotels.com, Expedia, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Ibis Hotel Dortmund West met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?