11 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed: personeel, bedden (wel wat kort) kamer is ruim, ligt laminaat en geen vloerbedekking, gordijnen verduisteren, gratis parkeren voor de deur, ontbijt, 24 uur receptie, ontbijten tot 11 uur.
Slecht: gehorig, douche in het bad, vieze plafond in de douche, kamer was de 2e dag niet opgeruimd, erg warm op de kamers en in het hotel zelf, redelijk ver uit de stad, geen waterkoker voor koffie of thee, geen kluisje, geen koelkast, weinig stopcontacten, geen stopcontact bij het bed.
Win hadden een aanbieding bij hotelspecials en waren redelijk goedkoop uit, maar voor veel meer geld zou ik het hotel niet meer boeken.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
ibisdortmund, General Manager van Ibis Hotel Dortmund West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2017

Dear guest,

thank you for your visit and for writing a review.

I appreciate your satisfaction about your stay and I am sorry that you missed some facilities in your rooms. Unfortunately these are not part of our smart concept.

Nevertheless we would be pleased to welcoming you again next time.

20 oktober 2016 beoordeeld

Het hotel bevind zich op ca 15 autominuten van de binnenstad. Prima plek om zowel Essen als Dortmund te bezoeken. Keurig kamers, goed bereikbaar en gratis parkeren. Uitgebreid ontbijtbuffet. Kamers zijn afgelopen jaren vernieuwd.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
ibisdortmund, General Manager van Ibis Hotel Dortmund West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2016

Dear guest,

thank you for beiing our guest and for giving us your feedback.

I appreciate your satisfaction about the rooms and the breakfast.

As I see you have already booked your next stay and we are looking forward to welcoming you again.

For any further wishes do not hesitate to contact us.

17 oktober 2016 beoordeeld

Het hotel kan wel een update gebruiken (t's is allemaal wat versleten en achterhaald), maar de voorzieningen zijn verder prima. Voor 1 of 2 nachten prima te doen. Voor een langere periode zou ik toch voor iets anders kiezen. Kamer/badkamer was schoon en ziet er netjes uit. Er ligt alleen op het 2 persoonbed echter een 1 persoonsdekbed ! 3e kussen voor onze zoon die op de slaapbank sliep ontbrak ook. Gelukkig was er wel een tweede dekbed, dus konden we ons prima redden. Restaurant is eenvoudig, maar eten smaakt goed en niet duur. We wilden graag ons diner op de kamer nuttigen,, omdat we onze honden bij ons hadden, en dit was geen enkel probleem. Vriendelijk personeel

• Verbleef: oktober 2016, reisde met familie

Dear guest,

thank you for staying with us and taking the time for a feedback.

We appreciate your satisfaction and I am pleased that you had a good journey in Dortmund. Looking forward to see you again!

9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel mag wel een opknapbeurtje gebruiken. Veel is niet echt meer schoon, zaken zijn kapot en gedateerd.
Kamer is op zich prima en ruim.
Personeel is erg vriendelijk.
Voor zo een nachtje prima te doen.
Wel ligt het hotel wat verder van het centrum.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
ibisdortmund, General Manager van Ibis Hotel Dortmund West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2016

Dear guest,

thank you for your feedback and sharing your impressions with us.
We appreciate your satisfaction about our service and the quality
of our rooms. I am thankful for your remarks giving us the chance
for improvement.

We look forward to welcoming you again.

13 mei 2016 beoordeeld

Bezocht in combinatie met arrangement van Movie Park Holidays. Schone, ruime kamers. Twee dekbedden en evt. extra kussen. Badkamer erg netjes, alleen het plafond is veel te laag waardoor lange mensen als Quasimodo staan te douchen. Personeel erg vriendelijk en winkels Indupark erg dichtbij. Geweldig ontbijt: zeer lekker en uitgebreid.

Kamertip: Lift erg krap, dus mindervaliden zitten het beste op de begane grond.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
ibisdortmund, Manager van Ibis Hotel Dortmund West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2016

Dear guests,

thank you for visting IBIS Dortmund West and taking the time to write this fantastic review.

We are pleased to read about your satisfaction and look forward to welcoming you next time.