“perfecte kroeg”

Keukens: Duits
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
23 april 2018 beoordeeld

Lekker een veel eten, goede ambiance, echt Duit, veel en lekker bier. zeker een aanrader! wij komen zeker terug

4 maart 2018 beoordeeld

Een echt Keuls cafe stube eetzaak. Druk met locale mensen. Gemoedelijk. kleine kaart met vooral kotelet worst uien frites brood keuls bier.
Het was een koude avond en binnen was het koud. Continue lopen er obers heen en weer en ook om buiten te roken. Daardoor is het koud, zelfs al zit je in de Kelder. Vriebdelijje keulse jobgens die snel vedienen zonder piespas maar lekker. Aanrader voor een bijzondere ervaring. Drink een koksch biertje ebn eet een kotelet met frites!

23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je snel, rustig en netjes eten? Blijf hier weg. Personeel spreekt geen woord Engels en dat is helemaal prima: het is een lokale kroeg. Echt prachtig hoe ze hier het drinken verzorgen. Je krijgt voor een goede prijs een vol bord! Het is een hele vreemde ervaring hier maar ik had het voor geen goud willen missen.

13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een concert zijn we hier beland voor een afzakkertje.
Absoluut geen spijt van gehad. Je moet hier eigenlijk het lokale bier drinken.. ze nemen hier geen bestellingen op ze lopen gewoon rond met een voorraad bier. En zetten als je het leeg hebt snel een nieuwe neer.. als je niks meer wil moet je een viltje op je glas leggen. Hetzelfde doen ze met de overheerlijke gehaktballen er komt steeds een nieuwe schaal uit de keuken die ze vervolgens weer op ludieke wijze aan de man/vrouw brengen. Erg gezellig.. als je in Keulen bent een must..

12 april 2017 beoordeeld

Eén van de meest authentieke ervaringen die ik in Keulen heb meegemaakt. Het café vind je op de linker Rijnoever, vlak bij de jeugdherberg. Er komen vrijwel alleen maar locals en een verdwaalde toerist. Ga hier niet heen als je gelijk wilt eten. Het eten is lekker als bodem voor al het bier dat je drinkt. Ook erg geschikt om in gesprek te komen met de Keulenaren. Ze sluiten om 24 uur. Wel zo makkelijk om nog met de tram terug de stad in te komen.

Reizigers die Lommerzheim bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In Lommerzheim geweest? Deel je ervaringen!