“Oergezellig”

Keukens: Duits
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een concert zijn we hier beland voor een afzakkertje.
Absoluut geen spijt van gehad. Je moet hier eigenlijk het lokale bier drinken.. ze nemen hier geen bestellingen op ze lopen gewoon rond met een voorraad bier. En zetten als je het leeg hebt snel een nieuwe neer.. als je niks meer wil moet je een viltje op je glas leggen. Hetzelfde doen ze met de overheerlijke gehaktballen er komt steeds een nieuwe schaal uit de keuken die ze vervolgens weer op ludieke wijze aan de man/vrouw brengen. Erg gezellig.. als je in Keulen bent een must..

12 april 2017 beoordeeld

Eén van de meest authentieke ervaringen die ik in Keulen heb meegemaakt. Het café vind je op de linker Rijnoever, vlak bij de jeugdherberg. Er komen vrijwel alleen maar locals en een verdwaalde toerist. Ga hier niet heen als je gelijk wilt eten. Het eten is lekker als bodem voor al het bier dat je drinkt. Ook erg geschikt om in gesprek te komen met de Keulenaren. Ze sluiten om 24 uur. Wel zo makkelijk om nog met de tram terug de stad in te komen.

7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een belachelijke tent!

Het enige plus punt was dat wij bij binnenkomst direct bier kregen. Voor de rest vreselijk. Tot 2 keer aan toe aangegeven dat we ook graag iets wilden eten. In de tussentijd wel bier bijvullen maar bestelling opnemen. Ik ben weggelopen zonder te betalen want zelfs toen ik mijn drankjes wou afrekenen had de bediening meer oog voor de Duitse gasten.

21 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een authentiek eet café. Als je van bier houd en een kottelet wilt eten die je nog nooit eerder hebt gegeten is dit een top plek. Als je rustig met z'n tweetjes wilt praten moet je hier niet zijn maar vind je het leuk om snel met locals contact hebben dan zit je hier goed.

30 december 2015 beoordeeld

Mijn vriendin is in Keulen geboren en getogen en nam mij voor mijn verjaardag hier naartoe. Bij binnenkomst krijg je gelijk kolsch (o = met umlaut) in je handen gedrukt, je naam op een viltje genoteerd en het aantal kolsch geturft. De zaak zit vol, iedereen eet, drinkt, praat en lacht. Het is GEZELLIG! Bier wordt vervangen zodra er nog 1 of 2 slokken in je glas zit en komt uit kleine houten vaatjes die de barman ergens achter vandaan haalt. Na enige tijd mogen we gaan zitten aan tafel waar twee plekken vrij zijn. In Nederland is dit misschien raar maar ik vond het erg leuk om aan tafel te worden gezet met 2 vriendelijke locals die daar om de hoek werken. Mijn vriendin besteld voor mij een kotelet en het bier word weer bijgevuld. De kotelet die ik kreeg voorgeschoteld was enorm, heerlijk mals en goed gebakken. De kartoffelsalat die ernaast lag was prima en dit alles voor €11,-

Ik kom zeker weer.

Reizigers die Lommerzheim bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In Lommerzheim geweest? Deel je ervaringen!