“Geldmachine ”

Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Altstadt-Nord
29 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten en gedronken tot wanneer we koffie vroegen. De ober verzocht ons geërgerd onze koffie buiten te nuttigen (terwijl we met twee kleine kinderen aan het tafelen waren en het buiten 9 graden was) omdat hij zijn tafel zeer dringend nodig had. We werden letterlijk buiten gekuist en hebben de koffie dan maar zo gelaten. Zeer jammer.

23 augustus 2016 beoordeeld

heerlijke doperwtensoep,perfect krokant gebakken varkensspek,royale salades en heerlijke creme brulee. Niks spannends maar gewoon goed.

9 mei 2016 beoordeeld

Vorig weekend werden we uitgenodigd door vrienden en we hebben hier heel lekker gegeten. Menu stond op krijtbord, geen overdadige keuze, wat ik eigenlijk kan appreciëren. Op die manier weet je dat er met verse producten gewerkt wordt. Het personeel was heel vriendelijk en gaf uitleg als je vragen had. Vlotte bediening met de glimlach ook al was er vrij veel volk. Goede wijnkaart en geen overdadige prijzen. Het was er aangenaam zitten op het terras, ook al lag het vlak aan de straat. En last but not least: het eten was héél lekker. Eerlijke keuken. Super!

5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Menu op het krijtbord met seizoensproducten van prima kwaliteit. Op de bediening en het eten niets aan te merken. Is gezellig om te eten met familie (jonge kinderen niet direct) of een groep van 4 a 6 personen, minder geschikt voor een romantisch diner voor twee. Porties zouden iets ruimer mogen

19 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettig maar erg druk restaurant. Sommige tafeltjes staan tegen elkaar aan,. Als je het niet treft dan heb je weinig privacy. De gebakken ganzenlever was erg teleurstellend. In plaats van smeuïg was het erg hard, slechtste die ik ooit heb gehad. De Australische entrecote was een topper. Gemiddeld maakt 1* en 5* dus een waardering van 3*.

Reizigers die HASE bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In HASE geweest? Deel je ervaringen!