“Altijd leuk om er te eten. ”
Beoordeling van Brauhaus Fruh Am Dom

Brauhaus Fruh Am Dom
Geclassificeerd als nr. 98 van 2.713 Restaurants in Keulen
Keukens: Duits
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd leuk om er te eten. Eenvoudige maar zeer traditionele Duitse keuken. Ook voor kinderen genoeg keuze. Vriendelijk personeel. Leuke authentieke uitstraling van restaurrant. Gezellige uitstraling.

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig oud Brauhaus recht tegenover de Dom. Mooie kleine en grote zaaltjes door het hele pand verdeeld. Een lekker traditioneel Kölsch van de tap. Bediening kan vriendelijker maar misschien hebben ze het daar gewoon te druk voor.

5 september 2017 beoordeeld

Wij hadden hier een bruiloftsfeest in een van monumentale kelders. Geweldig gegeten en gedronken in een zeer aangenaam klimaat lekker koel.
Wat belangrijk in een dergelijke ruimte is de verlichting en de akoestiek. Je kon hier goed met elkaar praten zonder hinder te hebben van de muziek. Geweldig ambiance voor een geslaagde dag.
Hartelijk dank hiervoor

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammer dat we nu 2x keer hier gegeten hebben en 2x kwam de laatste maaltijd toen de rest al op was. Verder is het hier lekker eten en lekker vlot.

13 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was de tweede keer dat we er kwamen.
Je moet erg op je tellen letten en niet te moeilijk doen tegen de obers. Naast ons werden Amerikanen compleet " afgeserveerd "..bescholden etc.
Eten is echt lekkere Duitse kost en je glas hoeft niet lang leeg te zijn. Maar de bediening gaat ze ooit de kop kosten. 3 sterren..krijg de 4de niet weg :(

Reizigers die Brauhaus Fruh Am Dom bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In Brauhaus Fruh Am Dom geweest? Deel je ervaringen!