“Lekker zuipen en goed eten”
Beoordeling van Peters Brauhaus

Peters Brauhaus
Geclassificeerd als nr. 29 van 2.499 Restaurants in Keulen
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Grote groepen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 september 2017 beoordeeld

Een Brauhaus met stijl. Grote tent, knetterdruk. Op vrijdagavond gaan zitten en erg leuk om te doen! Het principe is dat als je je glas leeg hebt, de serveerster er pijlsnel eentje weer neerzet. Erg prettig. Heb verder een bordje gegeten met allerlei soorten vlees. Duitse kwaliteit dus goed. De serveerster was erg kortaf en had het ook te druk voor een grapje of een goed woord. Dat was jammer, maar later ook wel vermakelijk. We hebben genoten bij dit Brauhaus, alles klopt. Aanrader.

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk buiten gezeten, met terrasverwarming de hele avond mogelijk. Het eten is hier goed. Duits, alles wat je zou verwachten is er te eten. Het is voor Duitse begrippen wat prijzig, maar wij waren kwijt wat we in Nederland ook kwijt zouden zijn.

Het menu was knoflookbrood voor, hoofd een eisbein en wiener schnitzel, dessert samen een apfelstrüdel. Ze schenken er onze favoriete Riesling wijn uit de Elzas (Cleebourg). Een top avond dus!

30 mei 2017 beoordeeld

Waarom eet je bij een Brauhaus? Voor de goede en smakelijke Duitse gerechten. En dat krijg je bij Peters Brauhaus. Eerlijk eten voor een eerlijke prijs. En zeer smakelijk.

11 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier op maandagmiddag, het zat helemaal vol. (De wereldkampioenschap ijshockey 2017 in Keulen)
Een typisch Duits Brauhaus met lange tafels
De bediening is niet echt vriendelijk, maar dat is ook typisch Duits/Keulen. We moesten er eigenlijk om lachen. Ze hadden het ook erg druk met al die supporters.
Bier wordt vlot bezorgt en op een bierviltje aangestreept.
Het eten is fantastisch en echt Duits. Heerlijke zuurkool en Eisbein! Gewoon genieten, wij gaan zeker terug.

11 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen in het hart van de Altstad, direct bij de Alter Markt. Minder bekend als de grote Brauhäuser van Gaffel en Früh. Grote ruime zaak met Brauhauskarakter. Typisch Duitse kaart met gutbürgerliche gerechten. Goede kwaliteit voor een aangename prijs. Vriendelijk personeel. De moeite zeker waard.

Reizigers die Peters Brauhaus bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In Peters Brauhaus geweest? Deel je ervaringen!