“Klassieke zaak, lekkere keuken”
Beoordeling van Hanse-Stube

Hanse-Stube
Geclassificeerd als nr. 18 van 2.638 Restaurants in Keulen
Keukens: Frans, Duits
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Altstadt-Nord
22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klassiek interieur, stijfjes onthaald, maar de keuken was lekker en de bediening erg spontaan en vriendelijk. Meer verfijning in de smaken mag wel nog.

18 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en bediening is uitermate vriendelijk! Bij de koffie lekkere zelfgemaakte bon bons gekregen en de bananen sorbet tussendoor: nog nooit zoiets lekkers op! Wij komen zeker weer terug! Bedankt

21 oktober 2015 beoordeeld

Omdat we in het hotel Excelsior Ernst verbleven en dit restaurant tot het hotel behoort, en het restaurant erg goede kritieken heeft, genoten we hier van het uitgebreide 'wijnmenu'. Je bent hier aan het goede adres indien je kan genieten van aparte maar geslaagde creaties vergezeld van de betere wijnen en een ruime en attente staf op prijs stelt. Geen typische Keulense kost dus, en de prijs is ook navenant. We aten voor het gespendeerde bedrag al betere en verfijndere keuken, maar dat was niet in Duitsland (en niet aan de voet van de Dom :-)) Aanrader dus voor wie in Keulen degelijk wil tafelen.

3 september 2015 beoordeeld

we hebben met z'n tweeën gegeten voor- en hoofdgerecht. Leuke kaart, mooie wijnen, maar duur. Een glas wijn van 10 euro is geen uitzondering. Bediening was zeer vriendelijk. Afgesloten met koffie inclusief huisgemaakte chocolade balletjes. We hebben 195 euro betaald.

12 december 2014 beoordeeld

In het Exelsior Ernst Hotel bevindt zich restaurant Hanse Stube.Het is een fraai restaurant met een uitstekende keuken.het best te omschrijven met een beetje ouderwets. Heerlijke gerechten en een perfecte bediening. Een genoegen om hier te dineren.

Reizigers die Hanse-Stube bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In Hanse-Stube geweest? Deel je ervaringen!