“Snitzel paradijs”

Keukens: Diner, Duits
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je hier gaat eten, ga je voor snitzel. Heerlijke grote, super grote snitzel met saus naar keuze. Eventjes aan de bar moeten wachten want het was erg druk. Daarna kregen wij de optie met 2 Duitsers aan tafel te gaan. Als je dit niet wilt kun je langer wachten. Voor ons geen probleem. Echter wel jammer dat nergens vermeld werd dat je niet kon pinnen.

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kom je natuurlijk voor de schnitzels!!! En ja ze zijn reusachtig, behalve misschien voor Amerikanen want daar is natuurlijk alles groter.
Varkensschnitzel was heerlijk, met goede salade ipv de eeuwige garneersla die je in Nederland krijgt. De kalfsschnitzel was ok. Het kalf was al wat ouder geworden. Geen mooi blank kalfsvlees maar eerder grijs vlees, en dus niet heerlijk mals maar ietwat taaier.
Al met al een instituut in Keulen en een must om hier een keer schnitzels te eten.

9 juli 2018 beoordeeld

Het café restaurant was propvol. We werden een tafeltje toegewezen waar al twee vriendinnen zaten. Ze vonden het geen probleem. Ondanks de drukte werden we snel geholpen. Het eten kwam ook vrij vlot door. De schnitzels zijn van een formaat dat wij in Nederland niet kennen. Zo groot! Ze pasten niet fatsoenlijk op het bord. Maar lekker!

16 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Oma. De schnitzels zijn gigantisch en passen niet op een normaal formaat bord. Verfijnde smaak en veel keuze. Ondanks dat het vol zit gaat d3 bediening zeer gestroomlijnd. Meteen een plaats en binnen een paar minuten eten op tafel. Het enige minpunt is dat ik als soloeter direct bij de deur naar het herentoilet zit.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdag gereserveerd voor twee personen. We waren aan de vroege ka 't, maar dit was geen probleem. Heerlijk buiten gezeten in de zon. De schnitzels waren heerlijk! Lekkere salade en aardappels erbij. Toetje niet bijzonder en zal ik niet nog eens bestellen. Voor de schnitzels komen we zeker nog eens terug!

Reizigers die Restaurant Gaststaette Bei Oma Kleinmann bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In Restaurant Gaststaette Bei Oma Kleinmann geweest? Deel je ervaringen!