“Druk, maar gezellig en eten is hartstikke goed.”

Restaurant Gaststaette Bei Oma Kleinmann
Geclassificeerd als nr. 11 van 2.713 Restaurants in Keulen
Keukens: Diner, Duits
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten in deze gelegenheid. Het is wel erg druk en je moet even wachten op een plekje, maar het personeel is ontzettend vriendelijk en ook tijdens het wachten ontbreekt er niets!

17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier gegeten na een dag slenteren door Keulen en kerstmarkten. Wat hebben wij lopen smullen zeg. Heerlijk gegeten!

6 december 2017 beoordeeld

Op basis van de recensies op tripadvisor bij Oma Kleinmann langsgeweest. We hadden geprobeerd om te reserveren, maar niet gelukt. Op de bonnefooi langsgeweest. Na 2 drankjes aan de bar te hebben genuttigd was er een tafel voor ons beschikbaar. Als voorgerecht hebben ze niet veel keuze. We zijn daarom gelijk voor het hoofdgerecht gegaan: de schnitzel. Ze hebben ze in allerlei variaties. Onze tip is: ga voor de kalfsschnitzel. Deze is lekkerder dan de varkensschnitzel. Je krijgt veel en het is erg lekker. Echt een aanrader! Na het eten nog wat gedronken aan de bar. Ze hebben heerlijke witte wijn (riesling).

4 november 2017 beoordeeld

Met 6 personen, niet gereserveerd, een uur moeten wachten (ondertussen kan je wel een drankje krijgen). Enorme sfeer, indrukwekkend eenvoudig interieur en enorme grote hoeveelheid voor de maaltijd. Schnitchels varken of kalf met groenten, frietjes,... .
Hier ga je niet voor het hoge culinaire, maar de sfeer.

3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Typisch Duits. Ongelofelijk druk, wij moesten even wachten, ze werken met wachtrij als het druk is.
Eten is eenvoudig, erg goed van smaak en veel, erg veel.
Ik wist niet dat er zoveel soorten schnitzels waren. Een aanrader als je van schnitzels houd, zowel kalfs als varken.

Reizigers die Restaurant Gaststaette Bei Oma Kleinmann bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In Restaurant Gaststaette Bei Oma Kleinmann geweest? Deel je ervaringen!