“Uitstekende schnitzel op een te klein bord.”

Restaurant Gaststaette Bei Oma Kleinmann
Geclassificeerd als nr. 4 van 2.497 Restaurants in Keulen
Keukens: Diner, Duits
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Typisch Duits. Ongelofelijk druk, wij moesten even wachten, ze werken met wachtrij als het druk is.
Eten is eenvoudig, erg goed van smaak en veel, erg veel.
Ik wist niet dat er zoveel soorten schnitzels waren. Een aanrader als je van schnitzels houd, zowel kalfs als varken.

29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was lekker en veel eten service was subliem alles was oke, wel gezellig druk geen reserving toevallig een tafeltje open voor twee(beter van te voren reserveren).

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een gezellig authentiek schnitzelrestaurant. Alles smaakt hier goed, maar de porties zijn reuze. Als je een schnitzel neemt kan je die prima delen met je kleintje!

22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn er met ons gezinnetje gaan eten na de goede recensies op TripAdvisor .
We hadden niet gereserveerd het restaurant zat nochtans volledig gevuld , maar toch na een 5 minuutjes wachten werden we vriendelijk naar een tafel gebracht om te eten .
Het eten was er super lekker , ik denk dat ik in mijn leven nog nooit zo lekkere schnitzel gegeten heb .
Is een echte aanrader om daar te gaan eten best wel even reserveren je kan niet altijd het geluk hebben gelijk wij om een tafel te bemachtigen .
Prijs kwaliteit zit zeer goed en de bediening was ook top
Ik ga zeker nog terug .

26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De wachtrijen zijn lang voor dit restaurant. Als tip; ga lekker buiten zitten als er plek is. De schnitzel is een aanrader :)

Reizigers die Restaurant Gaststaette Bei Oma Kleinmann bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In Restaurant Gaststaette Bei Oma Kleinmann geweest? Deel je ervaringen!