“Heel gezellig”

Keukens: Europees, Bar, Café
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
15 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De zaak ligt aan de Walraffplatz in Keulen direct naast de Dom. De zaak vormt een onderdeel van de WDR. Het is een cafe annex restaurant met weliswaar een beperkte kaart maar wat erop staat is prima. Keurige gerechten tegen een faire prijs. Gezellige sfeer en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader.

Martina M, Manager van Funkhaus Cafe Bar Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2017

Dear Camperbeer,

hartelijk bedankt ;-)
Thank you for taking the time to write such a kind feedback.

Tot ziens,

8 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke tent met lekker eten, erg aardige bediening en geweldige wijn. Wij hadden de salade met gamba’s en de pasta met ricotta en spinazie, beiden waren heerlijk en genoeg. Als afsluiting een heerlijk kaasplankje. De Primitivo was een super goede wijn welke gelukkig ook per glas te bestellen was na onze eerste fles.

Martina M, Manager van Funkhaus Cafe Bar Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2017

Dear Marc19772014,

thank you for taking the time to write such a kind feedback.
Hartelijk bedankt ;-)

Tot ziens,

4 juni 2017 beoordeeld

Leuke sfeer in een jaren vijftig interieur, gelegen vlak bij de Dom. De bediening was vlot. Het verse fruitsap was heerlijk, de taart daarentegen was iets minder.

Martina M, Manager van Funkhaus Cafe Bar Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2017

Dear Hugo_Nina,

thank you for taking the time to write a review.

Kind regards

29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie in het centrum van Keulen. Menukaart met veel variatie, goed geprijsd. Lekkere tortellini met spinaziericotta. Ook andere gerechten prima. Goede service, prettig.

Martina M, Manager van Funkhaus Cafe Bar Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2017

Dear Henk B,

hartelijk Dank.
Thank you for taking the time to write a review.
Kind regards,

10 april 2017 beoordeeld

Als je een dagje Keulen bezoekt ga je natuurlijk ook naar de Dom van Keulen. Prachtig, ook het plein ervoor met vele straatartiesten, dit moet je zien.
Dan wil je ook even in de buurt iets drinken, wij kozen het Funkhaus vlak bij de Dom.
Omdat het nog voor de middag was bestelde we thee, de niet allervriendelijkste serveerster zei dat ze maar twee soorten thee hadden, thee met een smaakje en zwarte thee. Dus we kozen voor zwarte thee. De potjes met warm water en de twee koppen werden op tafel gegooid en dat was het dan. Twee zakjes met thee erbij en we konden thee zetten. Het was te drinken, maar om te zeggen wat lekker ?! dus na goed een kop thee hadden we wel gehad. Nadat de " vriendelijk" (dus niet) eindelijk tijd had gevonden dat ik af kon rekenen ! Kregen we een onaangename verrassing 9,60 euro voor twee kopjes thee !! Navraag bij serveerster naar prijs !? Op rekening stond " Englisch Breakfast " dat we geen ontbijt gehad hadden, was bokkig antwoord ! dit was het en hier moesten we het maar mee doen !! Geen uitleg, geen discussie, weg was ze. Graag ophoepelen !! Dus voor ons geen Funkhaus meer ! als we weer eens in Keulen komen. Verder een heel fijne dag gehad in prachtige stad Keulen. En gelukkig op andere plaatsen heerlijk gegeten en gedronken.

Martina M, Manager van Funkhaus Cafe Bar Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2017

Sehr geehrte Annet-Gerrit van der Burgt,

nachdem Sie doch bereits über unsere Facebookseite Kontakt zu uns aufgenommen haben, dachte ich wir hätten die Angelegenheit klären können.

Sie schrieben uns über Facebook an, weil Sie dachten wir hätten Ihnen zweimal ein Englisches Frühstück (der Tee, den Sie bestellt hatten heisst English Breakfast) in Rechnung gestellt.

Diesen Umstand konnten wir, nachdem ich Ihnen einen Screenshot der Teekarte per Mail geschickt hatte, für mein Dafürhalten, klären.

In der Karte steht deutlich für jeden Gast lesbar, dass wir unsere losen Tees in einer Kanne servieren, dass diese 0,35 l enthält und 4,80 € kostet.

In Ihrer Mail bei Facebook haben Sie mit keinem Wort erwähnt, dass der Service nicht gut gewesen sei oder dass der Tee Ihnen nur so hingeknallt worden sei.
Vielmehr dachten Sie einfach, fälschlicherweise zwei Frühstücke bezahlt zu haben und baten um Info wie wir mit der "Sache" verbleiben.

Auf meine letzte Nachricht bei Facebook haben Sie gar nicht mehr reagiert. Daher dachte ich, dass die Angelegenheit - da es sich ja um ein Missverständnis gehandelt hat - nun endgültig geklärt sei.

Dass Sie nun im Nachhinein eine schlechte Bewertung abgeben, finde ich sehr schade und es spiegelt in keinster Weise wider, was an dem Tag denn nun wirklich Anlass zur Beanstandung gegeben hat.

Viele Grüße aus Köln

Reizigers die Funkhaus Cafe Bar Restaurant bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In Funkhaus Cafe Bar Restaurant geweest? Deel je ervaringen!