“Lekkerste cup-cakes”

Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Altstadt-Süd
16 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 2e keer bezocht. Dit keer weer met een vriendin. Super schattige zaak met de lekkerste cup-cakes. De koffie is trouwens ook heerlijk.
Hele lieve man die een passie heeft voor het maken van cup-cakes. Mocht je in Keulen zijn dan is dit zeker een bezoek waard. Wel even via Facebook reserveren om teleurstelling te voorkomen.

26 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had deze zaak gevonden via TripAdvisor, anders vind je het nooit. Er staat een bord buiten waar je naar binnen moet en zo kom je via een paar gangen en trappetjes in een soort keuken terrecht. Echt heel apart. De cupcakes smaken echt heel anders als dat je gewend bent, het is meer een klein taartje met allemaal heerlijk verse en lekkere ingrediënten. De eigenaaris ook een hele vriendelijke man die ronduit praat. Als je naar Keulen gaat is dit zeker de moeite waard!!!

23 januari 2015 beoordeeld

superlekkere cupcakes met originele mascarpone topping en goede koffie! wat wil een mens nog meer? Wel even de openingsuren/dagen checken op hun website. Je kan je cupcake ook reserveren, zo ben je zeker dat je niet hongerig terug naar huis gaat!

17 september 2014 beoordeeld

Net terug van een 3-daagse citytrip in Keulen en zoals het hoort hebben we deze afgesloten met een absoluut hoogtepunt! De cupcakes van Mr Cupcakes en hijzelf ook natuurlijk hebben on hart gestolen! Ze maakten het heel erg moeilijk om de trein terug te nemen naar België en ze zullen ons zeker nog terug naar Keulen willen doen gaan! Zoals je het misschien al doorhebt, de lovende beoordelingen mogen (en moeten ;) ) er zeker zijn, echte goed lekker cupcakes waarbij je bij de 1e hap al meteen verrast wordt door een vlaag van superlekkere smaken! En de cupcakes zelf zien er ook heel kunstig en creatief uit. De service was daarboven ook nog eens heel erg hartverwarmend, een gepassioneerde Mr cupcake die je met veel liefde en vriendschap ontvangt en je vervolgens de heerlijkste Cupcakes voorschotelt waar je ook maar hebt van durven dromen :D

• Sfeer
MisterCake, Leiter Gästebetreuung van Mr. Cake Cologne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2014

Dank u voor uw beoordeling over de ik echt heel veel me was gelukkig, vooral omdat het geschreven in uw moedertaal. Ik herinner me een bezoek aan het Café, en ons leuk gesprek. Ik hoop dat je had een leuk verblijf in Keulen. Ik zou blij zijn zeer veel als komt u nogmaals naar Keulen, mij in het Cafe opnieuw bezoekt.

Oprecht Mr. Cake Cup Cake Manufaktur Cologne

31 juli 2014 beoordeeld

Verse en hoog kwalitatieve producten en een aangename service. Gaan zeker nog een keertje terug met vrienden.

• Sfeer
MisterCake, Leiter Gästebetreuung van Mr. Cake Cologne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2014

Een grote dank u die wij u op dit punt vertellen zou dat u de tijd hebt genomen en een beoordeling van ons café en onze Cup Cakes hebt gemaakt. Hebben we ons over een bezoek aan happy, vooral omdat deze het arrest van de andere TripAdvisor-gebruiker worden vertrouwd en wij kunnen voldoen aan de verwachtingen.

Wij hopen dat u bij uw volgende bezoek aan Keulen, te mogen verwelkomen in ons café opnieuw.

Vriendelijke groeten van het Mr. Cake CupCake Manufaktur Keulen

Reizigers die Mr. Cake Cologne bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In Mr. Cake Cologne geweest? Deel je ervaringen!