“Eten had geen smaak”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten zag er echt heerlijk uit, we keken er naar uit. Echter zat er geen enkele smaak aan de pizza... erg zonde als je iets lekkers verwacht

Datum van bezoek: september 2019
Gerencia R, Propietario van La Tagliatella Köln, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hallo ,

wir möchten uns in erster Linie für Deinen Kommentar zu unserem Restaurant in Köln bedanken. Wir schätzen es sehr, dass Du Dir die Zeit genommen und uns die Aufmerksamkeit gewidmet hast, unser Restaurant zu bewerten. Dank dessen können wir uns täglich verbessern.

Wir haben Deine Kommentare an die zuständige Person weitergeleitet, damit sie sie berücksichtigen kann und der von Dir beschriebene Vorfall sich nicht wieder ereignet.

Es tut uns leid, dass Deine Erfahrung nicht zufriedenstellend war und wir hoffen, dass Du uns bald wieder besuchst.

Vielen Dank!

Freundliche Grüße
Kundendienst
La Tagliatella

12 augustus 2019 beoordeeld

Inrichting, bediening, gerechten/ingrediënten , prijs /kwaliteit, het lekkerste wat Duitsland en Italië kunnen bieden in 1 restaurant. Met ons gezin (2 volw 2 tieners) zonder al te veel verwachtingen gereserveerd, maar echt hemelse smaken ! Mooie keuze in gerechten, soorten pasta’s, goede waarschuwingen voor allergenen. De inrichting is compleet over de top ( we moesten denken aan de inrichting van het carrousselpaleis in de Efteling). Maar gerechten en drank proeven als zo van het land op je bord. Niet standaard toeristen plates, maar ook zeker niet te moeilijk, even goed door de kaart lezen. Mooie dessertkaart. Lekkere wijn, en zeker voor de prijs, zou ik een bezoek niet laten. Heb vaker slechter en duurder gegeten ! La dolce vita bij Tagliatelle. Volgende keer Keulen weer terug met carnaval , maar hier kom ik zeker weer eten !

Datum van bezoek: augustus 2019
4 augustus 2019 beoordeeld

Op een zonnige dag prima geluncht bij La Tagliatella. Lekkere salade gegeten. Een aanrader. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2019
8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een middag de stad verkennen op het terras gaan zitten om wat te eten en drinken.
Ik waan mij even in Italië.
Heerlijke variant op de salade caprese gekozen met Italiaanse broodrepen.
En een lekker toetje Tiramisu en espresso en truffel/sinaasappel achtige lekkernij.

Genoten en leuk om hier gegeten te hebben.

Datum van bezoek: juni 2019
31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gekozen voor papperdelle alla norma en penne amatriciana. Beide werden in enorme porties geserveerd en met 2 drankjes waren we voor 34 euro klaar. Zeker voor herhaling klaar.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die La Tagliatella Köln bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In La Tagliatella Köln geweest? Deel je ervaringen!