Gratis annuleren tot 11-12-21
PricelineUS$ 119
Hotels.comUS$ 105
eDreamsUS$ 119
Beoordeeld op 26 februari 2020

Locatie in het centrum op 15 minuten lopen van de Dom, met uitstekende parkeergelegenheid in de kelder van het hotel, uitstekend ontbijtbuffet.
Net en gezellig hotel. Kamers uitstekend en romantisch..

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 15 december 2019

Het hotel was prima, beetje duur voor wat je kreeg. De kamer zelf rook muffig en naar de tandpasta van de vorige gasten. De bedden waren goed en het raam kon open, dus na een poosje luchten hebben we er prima vertoefd.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 21 oktober 2019

Het laatste hotel van onze fietsreis langs de Rijn: 'Coelner Hof'. Het hotel was al maanden geleden geboekt. Tot onze stomme verbazing kregen we te horen dat er geen tweepersoonskamers meer beschikbaar waren. Ons gezelschap - twee stellen - werd in vier eenpersoonskamers ondergebracht. Zonder excuses of ook maar de vraag of we hier mee akkoord zouden gaan. Dan kom je op vreselijk ongezellige kamers (221 en 222) die bovendien geen airco hebben (andere kamers wel). De WiFi werkt niet. Hier zullen we nooit meer boeken. Wél positief is het ontbijt. Dat zag er goed uit met een ruim aanbod.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 4 oktober 2019

Prima hotel, mooie kamer en een heerlijk ontbijt. Zeer vriendelijke ontvangst en hulp bij het opbergen van mijn (dure) fiets. Had een kamer aan de straatkant, maar de ramen zorgen voor een goede geluids-isolatie.

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 31 december 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is prima gelegen, op 10 minuutjes lopen van het station en de dom. Het ademt een traditionele sfeer uit in de centrale ruimtes, wat het een gemoedelijke indruk geeft. De ruimtes waren nu mooi versierd in de kerstperiode. De receptie was vriendelijk maar timide en niet proactief. Erg handig is de schoenenpoetsmachine.

De kamer die wij hadden (443) had 2 aparte eenpersoons bedden, een laminaatvloer, airco, en was verder voorzien van een kluisje en een flatscreen tv met verschillende internationale zenders. De badkamer met toilet en douchebak was voorzien van verwarming en handzeep en douchegel. Het licht en de afzuiging gaan automatisch aan en uit door middel van een bewegingssensor. De kamer zou extra schoon zijn in verband met onze allergie, maar dat was hij niet. Goed dat we zelf nog altijd even nalieten. Receptie was hierin ook niet heel proactief, maart bood wel een andere kamer aan. Hoefde niet, omdat we dus zelf al schoner gemaakt hadden. Wel hebben ze enigszins rekening gehouden met onze vooraf doorgegeven kamerwensen.

Ontbijt was erg lekker. Dagelijks een selectie van verschillende broodjes, brood, beleg, ei, yoghurt, kwark, koffie, thee, enzovoorts. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Vooral op de eerste dag (toen buffet niet compleet was), werden we individueel gevraagd wat onze wensen waren en werden bijvoorbeeld onze witjes op maat gebakken voor ons. Goed meegedacht van de bediening.

Al met al een vrij net hotel, buiten wat verbeterpunten.

Datum van verblijf: december 2018