Priceline
Agoda.com
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 19 februari 2017

Hotel COELLNER Hof is een warm, sfeervol en gezellig hotel met overal houten lambriseringen, ingenieus ingerichte kamer met heel veel bergruimte, comfortabel. Ontbijtbuffet is heerlijk, met veel keus. Op slechts 1 kilometer van de Dom/Centrum, en ongeveer 200 meter van Evertplaats (bus, tram) en 200 meter van regionaal treinstation Hansaring. Er is airco in iedere kamer.Twee hele kleine minpuntjes: de douche was lauw (te koud dus) en de ontbijtober griste bij iedereen ongevraagd de glazen weg, terwijl we graag nog een tweede glaasje sap hadden willen hebben. Rookvrij hotel, dus geen last van andermans rook. In Nederland is alle horeca (dus ook hotels) rookvrij. Waarschijnlijk is de horeca in Duitsland ook wettelijk rookvrij geworden (Europese tabakswet). Heel erg fijn! Een hotel waar ik voor de derde keer kwam en ook dit keer was het weer een waar genoegen! Ideaal hotel!

Kamertip: Alle kamers zijn rustig en prachtig, sfeervol ingericht.
Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 maart 2016

Vriendelijk personeel, goed hotel mooie ruime kamer ,goede en schone badkamer. ontbijt was weer erg goed er is genoeg en lekker. ligging van het hotel is ook goed, 15 a 20 minuten lopen van de Dom.en in de buurt ook veel eet gelegenheden.

Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 26 november 2015

Tijdens een bezoek aan de Kerstmarkt in Keulen heb ik hier geslapen, het hotel ligt vrij centraal maar uit het drukke centrum. Kamers en bedden zijn van goede kwaliteit. Als ik in Keulen moet zijn zou ik hier zeker terug gaan.

Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 11 juni 2015

heel mooie en proper hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, en uitstekend ontbijt, veel variatie...proper eetzaal, restaurant is op wandel afstaand ook de winkels, lekker ijs cream in de buurt, zeker nog terug gaan...

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 4 mei 2015

Goed ontvangst. Werd na de parkeergarage van het hotel gebracht, een bijzondere ervaring met de lift naar beneden.Kosten 10 euro per dag. mooie kamer op de eerste verdieping goede wifi ontvangst. goede badkamer,super douche. Gezellige bar,Ontbijt was super echt niets mis mee.Ligging ongeveer 15 tot 20 minuten lopen van de Dom en Rijn kade. vlak bij het hotel ook veel restaurantjes . kort om een goed hotel om te verblijven,en als je bij het hotel zelf boekt is het niet duur.

Datum van verblijf: mei 2015
  • Reistype: Reisde alleen