Agoda.com
Hotels.comUS$ 121
PricelineUS$ 129
getaroom.comUS$ 147
Beoordeeld op 12 december 2018

Hotel goed gelegen vlakbij het station , De Dom en de winkelstraten van Keulen. Kamers was verzorgd en niet te groot maar ook niet te klein. Badkamer was netjes. Ontvangst was vriendelijk, alleen er is geen bagageplaats voorzien als je kamer nog niet klaar is. Het ontbijt was verzorgd en genoeg keus. Het hotel is voor korte verblijven zeer geschikt (denk aan Carnaval en kerstmarkten.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 5 november 2017

wij verbleven hier twee nachten en keerden tevreden terug. Bovengemiddeld slaapcomfort, verzorgd en voldoende uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk onthaal en bediening. De receptie is 24/24 bemand. Op amper 200 m van de Dom, vlakbij Köln Hauptbahnhoff (ICE trein) in de belangrijkste autovrije winkelstraat (Höhe strasse). wij sliepen op de vierde verdieping langs de achterzijde in alle rust en kalmte. Voor een City-trip is dit hotel bijzonder aan te bevelen.

Kamertip: kamers aan de achterzijde zijn rustiger, voorzijde grenst aan geanimeerde winkel wandelstraat
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 4 september 2017

Je zou kunnen zeggen dat er geen airco is en dat je de telefoongesprekken in de kamer naast de jouwe bijna verstaanbaar zijn, of dat er in de badkamer geen plek is om je tandenborstel neer te zetten en dat het ontbijt aan de sobere kant is. Maar ook dat de kamers en het beddengoed schoon zijn, de bedden comfortabel en de ontvangst vriendelijk. Het voornaamste is echter de uitstekende ligging, vlak bij de dom aan het begin van een drukke winkelstraat. Niet ver van de belangrijkste musea, de Heumarkt en de Rijn.
Wanneer je nog kunt kiezen: kamers aan de achterkant hebben weliswaar geen fraai uitzicht, maar hebben ook geen last van het straatlawaai.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 1 november 2016

Dicht bij Dom en treinstation. Gelegen in de winkelstraat maar ook dicht bij de vele kerstmarkten. Ideale uitvalbasis voor groot en klein; vele gezellige bistrootjes in de omtrek. Een verzorgd ontbijt. Minpuntje: er zijn kamers aan de kant winkelstraat en dat lawaai opleveren.

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 1 april 2016

Een heerlijk hotelletje in het centrum van Keulen. Vlak bij de Altstadt, de Dom, Het Romeins-Germaans museum en alle winkelgebieden. Het hotel is goed bereikbaar en heeft (helaas) geen eigen parkeerplaatsen, maar wel enkele parkeergarages op loopafstand ( ook met een koffer).
De kamers zijn netjes. Wij hadden een een 3persoons geboekt maar kregen 2 kamers met een tussendeur! Uitstekende deal!

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces