12 april 2018 beoordeeld

Voor een weekendje Keulen is dit een prima hotel. We hadden een zeer ruime kamer, werden zeer vriendelijk geholpen bij de receptie en alles zag er prima uit. Maar, dat hoort ook bij een 5-sterren hotel. En als je het dan afzet tegen andere vijf sterren hotels, dan is het te weinig onderscheidend.
Overigens, parkeren is wel een issue en de garage onder het hotel is behoorlijk krap. En de airco is volstrekt niet logisch te bedienen.

Volstrekt geen klachten en een goede keus; maar niet onderscheidend.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
26 december 2017 beoordeeld

'n paar jaar geleden in dit hotel overnacht toen was het intercontinental, nu onder de naam Dorint. Wat 'n verschil nu is alles op geld verdienen gericht, service en enthousiasme van het personeel is niet, het vriendelijke van de stad is in het hotel niet terug te vinden. jammer, maar dit hotel is echt geen 5 sterren waardig! gelukkig heeft Keulen nog vele andere en betere overnachting mogelijkheden!

• Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
24 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie, goede kamers, vriendelijk personeel. Je loopt zo de winkelstraat in. Parkeren is onder het hotel (openbare parkeergarage). Wij waren voor 26 uur parkeren EUR 33,- kwijt.
Bedden zijn wel onwijs zacht, dus hebben niet super geslapen. 4 sterren voor de locatie en de service!

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
24 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een prima hotel, maar redelijk aan de prijs. Voor het ontbijt betaal je 29,00 per persoon. Dat vonden wij toch best prijzig. Voor 2 frisdrankjes en 2 wijntjes moesten we €36 afrekenen. Eten ook niet goedkoop voor niets bijzonders. Hotelkamers zijn prima. Grote douche en mooie ruime kamer. Niets mis mee. Wel erg zachte bedden. Personeel was niet echt vriendelijk en gaven verkeerde informatie of vergaten dingen te zeggen. Beetje jammer voor de prijs mag je toch wel vriendelijk personeel verwachten.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
9 november 2017 beoordeeld

Het is zoals gezegd een zakelijk hotel, maar de ligging is uitstekend, loopafstand van de Altstadt, U-Bahn, Köln-Hbf en alle attracties. De voorzieningen zijn uitstekend. Je kunt er goed ontbijten en 's-avonds een biertje nuttigen aan de bar.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner