“Lekker”

Keukens: Afrikaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met lekkere kleine hapjes. Wij hadden all you can eat maar was erg veel. Het kleinere menu hadden wij makkelijk kunnen doen. Enige minpuntje is dat een fles water 6 euro kost niet in verhouding met de rest.

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z’n vieren lekker gegeten van de 7 verschillende tapas. Onze zoon en dochter vonden niet alles lekker maar ons smaakte alles prima. De hoeveelheid was genoeg voor ons. Leuke kleurige inrichting en vriendelijk personeel. De appel/rabarber crumble was een heerlijk toetje.

30 april 2018 beoordeeld

Lekker Afrikaans eten dat tref je niet zo vaak in Europese steden. Hier koken de kokkies de sterren van de hemel, is de ontvangst vriendelijk en de bediening top. We komen zeker een keer terug :-)

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke tent! Hele goede bediening, lekkkker eten en top cocktails! Geslaagde avond!
Als we nog een keer in Keulen zijn gaan we zeker hier naar toe!

24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke atmosfeer.
Vlotte bediening. Ruime keuze aan cocktails, ook niet-alcoholisch.
Relatief beperkte keuze tapas, maar interessante menu-opties.
Best wel te reserveren.

Reizigers die Shaka Zulu Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In Shaka Zulu Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!