Hilton Cologne(Keulen)
Boek nu, betaal bij aankomst
Hilton
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 146 per nacht.

NH Köln Altstadt(Keulen)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 118 per nacht.

Pullman Cologne(Keulen)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 135 per nacht.

Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 110 per nacht.

Cologne Marriott Hotel(Keulen)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 162 per nacht.

Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 115 per nacht.

• Gratis parkeren
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 77 per nacht.

Agoda.com
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 256 per nacht.