13 september 2015 beoordeeld

Kamertip: indien de locatie moet doorgaan voor B&B zou men wel op z'n minst een tafel met 2 stoelen moeten aanbieden.
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
28 juni 2015 beoordeeld

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
15 juni 2015 beoordeeld

Foto's op de site geven een mooier beeld dan de werkelijkheid. Appartement op 3 hoog, lift al langer stuk, buitenraam en deur afgeplakt i.v.m. schilderwerkzaamheden, in 3 dagen geen schilder gezien, deed armoedig aan.

Kamertip: Toon foto's van echte situatie
  • Verbleef: juni 2015, reisde met familie
14 juni 2015 beoordeeld

Alles wat er moest zijn, was er. Persoonlijk vond ik het erg fijn dat ik zelf de tijd van mijn ontbijt kon bepalen. Afstand tot het oude centrum was goed met metro of zelfs te voet. Zal het zeker aanbevelen.

• Verbleef: juni 2015, reisde alleen
3 februari 2015 beoordeeld

Je hebt hier een eigen slaapkamer in een appartementje met in totaal 3 slaapkamers. Er is een gedeelde badkamer (die je dus met maximaal 4 anderen deelt) en een klein keukentje. Daar is werkelijk alles voorhanden: brood (glutenvrij voor mij!), beleg, koffie, thee, sapjes, yoghurd, kornflakes. Je mocht onbeperkt pakken. We hebben het erg naar ons zin gehad.

• Verbleef: januari 2015, reisde met een partner