“September 2015”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 2 websites!
Bermuda Triangle Bed & Breakfast
Beoordeeld als nr. 2 van 58 B&B's / pensions in Keulen
30 september 2015 beoordeeld

Wij hadden gekozen voor de zelfstandige kamer met eigen douche, de lift is er een die je niet snel ziet, zo klein dat ie is. Maar de ontvangst is perfect. De kamer netjes. En de locatie onovertroffen!!!

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

13 september 2015 beoordeeld

Kamertip: indien de locatie moet doorgaan voor B&B zou men wel op z'n minst een tafel met 2 stoelen mo ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
28 juni 2015 beoordeeld

• Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
15 juni 2015 beoordeeld

Foto's op de site geven een mooier beeld dan de werkelijkheid. Appartement op 3 hoog, lift al langer stuk, buitenraam en deur afgeplakt i.v.m. schilderwerkzaamheden, in 3 dagen geen schilder gezien, deed armoedig aan.

Kamertip: Toon foto's van echte situatie
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met familie
14 juni 2015 beoordeeld

Alles wat er moest zijn, was er. Persoonlijk vond ik het erg fijn dat ik zelf de tijd van mijn ontbijt kon bepalen. Afstand tot het oude centrum was goed met metro of zelfs te voet. Zal het zeker aanbevelen.

• Verbleef: Juni, 2015, reisde alleen
3 februari 2015 beoordeeld

Je hebt hier een eigen slaapkamer in een appartementje met in totaal 3 slaapkamers. Er is een gedeelde badkamer (die je dus met maximaal 4 anderen deelt) en een klein keukentje. Daar is werkelijk alles voorhanden: brood (glutenvrij voor mij!), beleg, koffie, thee, sapjes, yoghurd, kornflakes. Je mocht onbeperkt pakken. We hebben het erg naar ons zin gehad.

• Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
13 november 2014 beoordeeld

de b&b is goed gelegen vlakbij Neumarkt ,wij hadden de studio vlakbij de b&b de straat noemt Im Laach , sleutels moesten opgehaald worden op het ander adres maar is vlakbij dus geen probleem,vriendelijke ontvangst, ontbijt was voorzien in de studio koffie , thee, melk , fruitsap , brood , salami , kaas en confituur , en er was een kleine kitchenette , enige minpunt is dat er geen kleerkast is in de studio

• Verbleef: November, 2014, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Keulen bekeken
Altstadt-Nord
THE QVEST hideaway
nr. 6 van 58 in Keulen
85 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Bermuda Triangle Bed & Breakfast geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bermuda Triangle Bed & Breakfast

Adres: Marsilstein 2, 50676 Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen, Duitsland
Locatie: Duitsland > Noord-Rijnland-Westfalen > Keulen > Altstadt-Süd
Voorzieningen:
Kitchenette
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 58 B&B's / pensions in Keulen
Prijsklasse: € 50 - € 82 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 11
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Bermuda Triangle Bed & Breakfast met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?