Hilton Cologne(Keulen)
Hilton
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 149 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 138 per nacht.

Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 113 per nacht.

NH Köln Altstadt(Keulen)
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 124 per nacht.

Cologne Marriott Hotel(Keulen)
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 181 per nacht.

Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 118 per nacht.

Pullman Cologne(Keulen)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 162 per nacht.

• Gratis parkeren
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 74 per nacht.

Travelocity
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 85 per nacht.

28 juni 2015 beoordeeld

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
15 juni 2015 beoordeeld

Foto's op de site geven een mooier beeld dan de werkelijkheid. Appartement op 3 hoog, lift al langer stuk, buitenraam en deur afgeplakt i.v.m. schilderwerkzaamheden, in 3 dagen geen schilder gezien, deed armoedig aan.

Kamertip: Toon foto's van echte situatie
  • Verbleef: juni 2015, reisde met familie
14 juni 2015 beoordeeld

Alles wat er moest zijn, was er. Persoonlijk vond ik het erg fijn dat ik zelf de tijd van mijn ontbijt kon bepalen. Afstand tot het oude centrum was goed met metro of zelfs te voet. Zal het zeker aanbevelen.

• Verbleef: juni 2015, reisde alleen
3 februari 2015 beoordeeld

Je hebt hier een eigen slaapkamer in een appartementje met in totaal 3 slaapkamers. Er is een gedeelde badkamer (die je dus met maximaal 4 anderen deelt) en een klein keukentje. Daar is werkelijk alles voorhanden: brood (glutenvrij voor mij!), beleg, koffie, thee, sapjes, yoghurd, kornflakes. Je mocht onbeperkt pakken. We hebben het erg naar ons zin gehad.

• Verbleef: januari 2015, reisde met een partner
13 november 2014 beoordeeld

de b&b is goed gelegen vlakbij Neumarkt ,wij hadden de studio vlakbij de b&b de straat noemt Im Laach , sleutels moesten opgehaald worden op het ander adres maar is vlakbij dus geen probleem,vriendelijke ontvangst, ontbijt was voorzien in de studio koffie , thee, melk , fruitsap , brood , salami , kaas en confituur , en er was een kleine kitchenette , enige minpunt is dat er geen kleerkast is in de studio

• Verbleef: november 2014, reisde met vrienden