Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
Agoda.comUS$ 82
Beoordeeld op 24 maart 2018

heel keulen was vol ivm een belangrijke beurs. hotels onbetaalbaar, gelukkig was daar nog dit kleine hotel, wel met wc op de gang. prachtig in het centrum gelegen, rustig, een typisch oud duitse inrichting. kamers sober, schoon, met heerlijke bedden.
voor weinig geld een perfect ontbijt. wij weten waar wij volgende keer heen gaan, naar dit schattige hoteletje!

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 29 juli 2016

Prima, gezellig, knus, warme uitstraling. Douche boven op de gang maar voor mij geen probleem. Aardige mensen maar vooral prachtig uitzicht op de Rhein! Ontbijt prima met mogelijkheid om koffie op terras te drinken met een sigaret erbij!

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 10 april 2016

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 6 oktober 2015

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 29 september 2015

Vriendelijk personeel, je moet je niet verplicht voelen iets te gebruiken in de verbruikszaal. Mooie houten lambrizeringen. De kamers zijn eenvoudig ingericht maar proper. Ikzelf heb last van psoriasis, er durft dus wel eens een bloedvlekje op de lakens komen, die worden dan ook prompt de volgende dag vervangen.

Kamertip: Misschien een hanger voor de handdoeken voorzien?
Datum van verblijf: september 2015