Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Hotels.comUS$ 106
eDreamsUS$ 106
HurbUS$ 117
Beoordeeld op 8 december 2019 via mobiele applicatie

Wij waren met vier vriendinnen tijdens de Kerstmarkt en verbleven in twee kamers. De kamers zijn schoon, geluid dicht en de bedden liggen heerlijk. Het hotel ligt aan de Alter Markt en op steenworp afstand van de Dom en de winkel straat. We hebben in de buurt geparkeerd van het hotel en koste €7 per dag. Vanaf het hotel kun je gemakkelijk met Uber naar Rudolfplatz gaan voor €6.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 15 oktober 2019 via mobiele applicatie

Fijn net hotel zeer goede ligging maar het ontbijtbuffet is veel te duur voor wat je krijgt ,schuin aan de overkant bij café extra blatt heeft men ook een ontbijtbuffet voor veel minder en ook veel uitgebreider.
Vriendelijk personeel in hotel.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

Zeer propere kamers maar wel klein. Geen vuiltje te bespeuren. Airco werkte top. Ook een kleine frigo en mogelijkheid tot kluis. Ontbijt was uitgebreider dan verwacht en enorm lekker. Perfecte ligging op 3 min wandelen van de Dom. Ligt ook aan een pleintje met restaurants. We kregen gratis water op de kamer dat werd aangevuld.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 9 februari 2019

Ideaal gelegen om de stad te verkennen,op wandelafstand van het station. Het onthaal was wat lauwtjes maar wel ter zake. De kamer en badkamer vrij klein, maar verder goed in orde. Zeer goed bed, prima matras, goede dons.Toen we de kamer voor het eerst binnenkwamen rook ze zeer onfris, in andere zaken op de Alter Markt was dat ook het geval. De ramen zijn praktisch geluidsdicht, van eventueel lawaai op de markt heb je weinig last.
Het ontbijt was heel uitgebreid en de koffie lekker (wat in Duitsland niet vanzelfsprekend is).

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 10 december 2018

Wij kwamen 's ochtends aan en er was al kamer beschikbaar. Uitstekende service. De kamer is netjes, de bedden uitstekend en heerlijke kussens. De douche werkt uitstekend en is schoon. Uitzicht op de Dom en op de Altmarkt, erg mooi. ;s Avonds een cocktail gedronken in de bar. Die was gunstig geprijsd en heerlijk klaar gemaakt. Het ontbijt: alles is er. Overdadig. Heerlijk! De volgende dag werd er de hele dag op onze bagage gepast. Geen enkel probleem.

Datum van verblijf: december 2018