Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 180
Expedia.comUS$ 181
Hotels.comUS$ 181
eDreamsUS$ 180
Trip.comUS$ 200
TravelocityUS$ 181
Beoordeeld op 22 juli 2021

Dit prachtige hotel ligt op loopafstand van het centrum. Je loopt over de slotjesbrug zo naar de overkant, naar de Dom, het station, en alle wijken. De Rijnoever aan de Hyatt kant was afgezet vanwege de hoogwaterstand, maar normaal gesproken heb je daar trappen waar je kunt zitten. Vanuit het Glashaus restaurant in het hotel heb je prachtig uitzicht over de Rijn, op de brug, de Dom en de skyline. De gerechtjes die we hebben besteld (chocolade dessert en zomergroente voorgerecht) waren sterrenrestaurant waardig. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, aan alle dieetwensen kan worden voldaan. Het zwembad, massagebad en sauna zijn op afspraak (COVID) en waren erg schoon en geweldig ontspannend. Echt bijzonder genoten!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 17 januari 2020

Room service vond ik best duur. De standaard kamer vond ik er een beetje simpel uit zien. Vond het wel fijn dat ik telefonisch kon boeken. Werd goed geholpen en het personeel komt heel professioneel over.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 4 december 2019

We verbleven 2 nachten in dit hotel. Laat ik voorop stellen dat het personeel fantastisch is maar het hotel laat voor deze prijsklasse te wensen over.. Onze kamer was gedateerd maar wij kregen de indruk dat men op dit moment kamers aan het renoveren zijn. In onze kamer hing het gordijn half voor het raam. Was losgekomen van de rails maar is verder niets aan gedaan. In onze badkamer lagen lange haren op de grond. Zo ook bij onze vrienden op de badkamer. Wij hadden een kamer zonder ontbijt. Maak je tijdens het inchecken kenbaar dat je wil ontbijten betaal je €25 per ontbijt extra maar doe je dit niet en loop je de volgende ochtend voor ontbijt naar het restaurant dan betaal je €30,-. Kom op zeg... Dit soort acties ben ik als klant niet van gediend. Wij hebben in de avond gegeten bij het Italiaans restaurant dat voor het hotel ligt. Het eten was erg goed. Maar reserveren is niet mogelijk voor 2 personen, alleen voor groepen vanaf 6 personen. Zelfs voor hotelgasten niet. Tijdens het uitchecken heb ik nog even gebruik gemaakt van de ATM in de lobby. Handig om even wat cash geld op zak te hebben. Zonder waarschuwing vooraf zag ik achteraf dat ik €5,50 kosten heb betaald om te pinnen. En dat voor euro's. Kortom; een verblijf met een bittere nasmaak...

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 25 oktober 2019

Dit Hotel is de eerste en beste keuze om in Keulen te verblijven. De club-lounge op het 6de verdiep is de insiders tip. Hier worden we elke keer verwend met lekkere drankjes en hapjes.
Niet te vergeten, het beste uitzicht op Keulen!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 21 september 2019

geweldig hotel , op een mooie locatie aan de Rhein promenade , via de spoorbrug is de Altstad binnen loopafstand bereikbaar , hotel is zeer netjes en schoon , kamers zijn goed voorzien en ook zeer netjes , restaurant is zeer goed , maar wel duur

Kamertip: goede kamers voor minder validen , alles aanwezig wat nodig is
Datum van verblijf: september 2019