Boutique 009 Koln-City
AZIMUT Hotel Cologne(Keulen)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Site
  • Zwembad
Hilton Cologne(Keulen)
Priceline
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 122 per nacht.

29 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudig hotel, schoon, prima ligging midden in het centrum, 5 minuten naar de Dom en het station. Aardig personeel, lekker bed. Prima eenvoudig ontbytbuffet. Prys kwaliteit in orde. Nadeel geen parkeerplaats. Er zyn gehorige kamers.

Verbleef: november 2015, reisde met een partner
20 november 2015 beoordeeld

De locatie is goed, makkelijk wandelen naar Dom en naar de winkels. Kamer was hip en vrij groot en ook schoon. Ontbijt buffet was ook prima. Jij moet wel een van de duurdere kamers reserveren, alleen die zijn mooie.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met familie
24 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel, mar wel boven en druk stuk van de ring(?) Wij waren er in december, maar die de weg en raampje open is eigenlijk niet te doen als je ook nog wel slapen. Ligging 10 vanaf de Dom echter wel prettig. Ontbijt was qua kwaliteit niet super, ben in Duitsland anders gewend. Desalniettemin fijn hotel voor een scherpe prijs.

Verbleef: december 2014, reisde met vrienden
13 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk hotel, niet te duur. Op 10 minuten lopen van de dom. We hebben ons hier heel goed vermaakt. Minibar stond vol met drankjes waaronder het plaatselijke Kölsch bier. Ontbijt wat prima en personeel vriendelijk. Dit hotel én de stad is een aanrader voor een leuke citytrip.

Verbleef: december 2014, reisde met een partner
29 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie is goed. Een paar minuten lopen naar de dom. Kamer was niet heel groot maar schoon. Een heerlijke douche. Ontbijt buffet was niet heel uitgebreid maar prima. Alleen was er wat weinig zit ruimte. Wij moesten wachten tot er een tafel vrij kwam. Ontvangst was niet heel vriendelijk. Sowieso kan het personeel bij de receptie wel wat vriendelijker doen. Beetje jammer ook dat parkeren in de omgeving lastig is. Naast het hotel deed de parkeermeter het niet. Wij hebben de auto in een parkeergarage gezet. Dit was ongeveer 5 minuten lopen. Wifi was goed.

Verbleef: december 2014, reisde met een partner