Agoda.com
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 23 augustus 2017

voor de kerstmarkt afgereisd naar onze lievelingsstad in Duitsland. Hotel via Bookings.com geboekt en een prachtige kamer met uitzicht op de Dom en de Rijn gekregen. op de tweede avond een feest in de bar van het hotel en na 12 uur behoorlijk geluidsoverlast. Direct gemeld aan receptie, hierna een kamer gekregen die geluid stil was. service is top.

Kamertip: met uitzicht op de Dom
Datum van verblijf: december 2016
Maritim_Koeln, Manager van Maritim Hotel Köln, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2017

Dear guest, Thank you for choosing our hotel again and for your kind review. We are glad to see that you have enjoyed your stay in your favorit hotel and we are looking forward to welcome you again in Chistmas time. Best regards, Maritim Hotel Köln

Beoordeeld op 15 augustus 2017

Dit was ons tweede hotel tijdens ons bezoek aan Keulen. Het is een zeer groot hotel met een ondergrondse (te dure 21€/dag) parking. Het onthaal was vriendelijk. Helaas kregen wij twee kamers aangewezen die zich op het einde van de gang bevonden net naast een drukke baan. Dit kwam de geluidsoverlast niet ten goede. De kamers zijn wat oubollig maar stralen toch wat luxe uit. Alles is voorzien, zelf een automatisch aangestuurd bad en douche met enkele drukknoppen. Eerste keer dat we dit zien.Jammer genoeg hadden wij een probleem met het badwater die via een rioolputje terug in onze badkamer binnen stroomde !! Breng ook je eigen kussen mee want deze die er liggen zijn van zeer slechte kwaliteit. Het hotel bevat ook een mooi zwembad en fitnesszaal. Zwembadwater smaakt wel lichtjes naar zout. Zeer grote ontbijtruimte met alle mogelijk keuzes die er zijn. Ons verblijf was top niet tegenstaande de dure parking, lawaaierige straat, slechte kussens en pech in de badkamer.

Kamertip: Breng een eigen kussen mee !
Datum van verblijf: augustus 2017

Dear guest, Thank you for choosing our hotel and for your kind review. It is nice to see that you have enjoyed your stay. Thank's a lot for your remark regarding the pillows, we will change them immediately. Looking forward to welcome you again. Best regards, Maritim Hotel Köln

Beoordeeld op 25 juni 2017

Een groot **** hotel met 450 kamers. Het hotel ligt aan de Rijn en het is een paar minuten lopen tal van terrassen.
Het geeft een beetje de indruk van vergane glorie, ondanks het feit dat het in 2012 gerenoveerd is. De kamer, die ik had, is zeer spartaans ingericht met alle kasten en wanden in donker bruin en minimale decoratie (een klein schilderij) aan de muur. Hierdoor oogt de kamer heel somber. Ook het sanitair is basic te noemen. De douche en het bad zijn gecombineerd, waardoor het glibberen wordt en een flinke natte boel in de badkamer na het douchen.
Het raam kan open, maar is inpandig (!) en kijkt uit op de lobby, dus dat schiet niet echt op. Gratis WiFi, maar de snelheid is zeer beperkt (snel genoeg voor mail, maar veel te traag om een filmpje te kijken). Sneller kan, maar dan moet er extra betaald worden (Hotspot). Er is een parkeergarage, voor 21 €/dag. Er is ook een LAN (kabel verbinding), maar dat heb ik niet aan de praat kunnen krijgen. Je kunt telefonisch support krijgen, maar zo urgent was het nu ook weer niet.
Er zijn speciale parkeerplaatsen voor vrouwen (zie foto). Wat het speciaal maakt is niet helemaal duidelijk, mogelijk omdat de parkeerplaatsen naast de lift naar de lobby van het hotel is.
Ik was er op een warme juni dag (32-34 °C) en de lunch was op de eerste verdieping onder een dak van glas: een rechtstreekse broeikas. Niet te harden. Geen aanrader voor zo'n dag.
Het ontbijt is prima met een zeer ruime keus. Het personeel is vriendelijk. Samenvattend: de prijs van rond de 180 €/nacht is meer dan ik het waard vind.

Kamertip: Van een collega hoorde ik dat zijn kamer prima sanitair heeft (op verdieping 4 ik zat op 3). Blijkbaar zijn een aantal kamers opgeknapt.
Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Maritim_Koeln, Manager van Maritim Hotel Köln, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2017

Dear guest, Thank you for choosing our hotel and for your review on tripadvisor. We are glad to see that -more or less - you have enjoyed your stay, thank's for your compliment regarding our staff. Since years we have been doing various renovations. For now new bath rooms are beeing installed. After that a partial renovation in the room areas is planned. Looking forward to welcome you again, with kind regards, Maritim Hotel Köln

Beoordeeld op 1 januari 2017 via mobiele applicatie

Hoewel de locatie perfect is om keulen te bezoeken, is het hotel niet wat veel zeggen dat het is. Het is belachelijk duur als je iets uit de minibar wil nemen, 3,50 voor een water, heb je geen ontbijt bij je verblijf geboekt en je wil ontbijten betaal je 21 euro pp. Dan kun je beter effe om de hoek in de stad een broodje eten, want dat kost bijna niks. Je auto parkeren kun je beter op de Heumarkt doen, deze is nml veel goedkoper. De bedden zijn wel goed alleen de kussens zijn te dun, maar het kussen een beetje proppen en het gaat prima.

Datum van verblijf: januari 2017
Maritim_Koeln, Manager van Maritim Hotel Köln, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2017

Dear guest, Thank you for choosing our hotel and for your review on tripadvisor. By your constructice criticism you give us the possibility of reacting to your negative impression of our house. We thank you for it because we can always improve our service in such a way. We would be pleased to convince you of our efficient and good service next time and we are looking forward to welcome you again. With kind regards, Maritim Hotel Köln

Beoordeeld op 28 december 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel waar alles netjes geregeld is. Zwembad is zout water dus geen chloor. Ontbijt buffet is zeer goed met een top bediening. Parkeergarage is top maar niet goedkoop. De plaats van het hotel is heel goed midden in het centrum.

Datum van verblijf: december 2016

Dear guest, Thank you for choosing our hotel and for your review on tripadvisor. We are glad to see that you have enjoyed your stay, thank's a lot for your compliments. Looking forward to welcome you again, with kind regards, Maritim Hotel Köln