Beoordeeld op 27 april 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel met zeer vriendelijk personeel.
De kamer is schoon en het bed ligt prima.
De badkamer is voorzien van alle moderne gemakken.
Het is een prima uitval basis om de stad Keulen te bezoeken.
Ook kan ik dit hotel iedereen aanbevelen.

Datum van verblijf: april 2018
THeinemann, Stellv. Hoteldirektor van NH Collection Koln Mediapark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2018

Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn, dat het u zo goed bevallen is bij ons. Uw goede beoordeling wordt zeer gewaardeerd en het motiveert onze medewerkers.

Beoordeeld op 11 april 2018

Goed Hotel, Begint met prettige parkeerplek. Hartelijke ontvangst. Goede hotelkamer, niets ontbrak, kluis, koelkastje met zeer uitgebreid inhoud. Alle voorzieningen in de badkamer, Wifi ontvangst.
Bar en restaurant prima, boven gemiddeld.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels

Beoordeeld op 9 april 2018

Heel net hotel, aan de rand van het centrum, je loopt zo de stad in om te gaan winkelen, eten of stappen. Ruime parkeergarage onder het hotel gesitueerd met een lift welke direct in de lobby uit komt. kamers zijn ruim, schoon en van de verwachte gemakken voorzien. Onze kamer had uitzicht op de bovenste etage over het park, voor een paar euro meer hadden we een upgrade naar de voorzijde kunnen doen, mogelijkheden voldoende dus. Ontvangst door het personeel was professioneel en zeer vriendelijk, soms tref je ook Nederlands sprekend personeel.

Bedden zijn ruim en comfi, meerdere kussens en ook badkamer heeft een ruime douche.

Datum van verblijf: maart 2018

Beoordeeld op 6 april 2018 via mobiele applicatie

We hebben een nachtje verbleven in het hotel. Heel goed gelegen, ruime parking. Kamer was ok. Ontbijt heel uitgebreid en mooi verzorgd. 10 min stappen tot aan het centrum. heel mooi en rustig gelegen.

Beoordeeld op 2 maart 2018 via mobiele applicatie

Ontbijt was super uitgebreid.
Alles aanwezig ook smoothies bvb.
Kamer was ok.
Enige minpunt was dat ramen niet open konden.
Ventilatie systeem kreeg kamer niet koel. Was dus te warm. Ook na wisseling van kamer.
Locatie super dicht bij metro.

Datum van verblijf: maart 2018