“Ontspannen Koreaanse bbq, prima service”
Beoordeling van Bulgogi-Haus

Bulgogi-Haus
Geclassificeerd als nr. 7 van 2.638 Restaurants in Keulen
Keukens: Aziatisch, Koreaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Nippes
5 oktober 2017 beoordeeld

Ruim tevoren gereserveerd via de facebook pagina; de responstijd is snel en alle vragen worden duidelijk beantwoord. Tijdig reserveren blijkt wel nodig, want het restaurant zit van het begin tot het einde van de avond vol.

De porties zijn prima, ruim voldoende voor redelijk grote eters. En uiteraard kan er naar believen de hele avond worden aangevuld met de diverse banchan.

Het barbecuemenu wordt geserveerd in 5 gangen: rund, varken, eend, garnalen en inktvis - waarbij er voor aanvang wordt gevraagd naar voorkeuren/wensen. Mijn favoriet van de avond was onmiskenbaar het vlees van de eend.

De banchan waren ook prima, al had de smaak van de kimchi best een tikkeltje intenser mogen zijn.

Service: uitstekend. De eigenaar was de gehele avond zichtbaar aanwezig en besteedde aandacht aan de gasten. Ondanks de drukte was het bedienend personeel zeer benaderbaar en werden verzoekjes snel in behandeling genomen.

Qua aankleding is t restaurant n klein beetje gedateerd, maar naar n Koreaans restaurant ga je voor t eten, de rest is bijzaak. Bulgogi-Haus is een no-nonsense bbq restaurant, waar het eten goed is en de sfeer heerlijk ontspannen.

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant via de app van TripAdvisor gevonden en het is een flinke meevaller geworden. Lekker eten, vriendelijke bediening en zeer leuk concept. Je eet er voor €20 (vast) en zo veel als je wil/kan. Net buiten centrum en dus helemaal niet toeristisch. Aanrader!

12 februari 2016 beoordeeld

De eerste keer Koreaans eten. Voor omdat je een bbq midden in je tafel hebt (met afzuigkap erboven) een bijzondere ervaring. Verder een uitgebreid buffet. Vast menu met heel veel vlees en vis. Net iets buiten het centrum.

31 augustus 2015 beoordeeld

Ik was met vrienden voor de tweede keer in dit restaurant en ieder was zeer tevreden. Goede bediening met uitleg over het concept, goed eten. We kregen zelfs flesjes soju mee voor een gereduceerd tarief.

17 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tripadvisor zijn we hier terecht gekomen.
Met openbaar vervoer bereikbaar met lijn 12 of 15, ongeveer 3 kilometer van het centrum gelegen. Je kunt ook met de auto gaan, parkeren op straat is gratis.

Op de website stond erop dat het aangeraden was om te reserveren, en dat hebben we dan ook gedaan. Wees maar zeker dat je dat best doet. We kwamen toe om 17u50, om 18u ging de zaak open, en rond 18u20 was de zaak volzet!

De bediening was zeer vriendelijk en attent.
Je kunt enkel voor 1 menu kiezen, waarbij 3 gangen vlees wordt bediend.
1. Varkensvlees (nek of buik) en rundsvlees
2. Gemarineerde rundsvlees en eend
3. Inktvis en garnalen

De bedoeling is dat je een blad sla neemt, het vult met een stukje vlees dat je op de BBQ gelegd hebt, saus en andere groentjes op legt, en het eet met jouw handen.

Voordien en tussendoor kun je genieten van het buffet, bestaande uit onder andere rijst, Koreaanse soep, glasnoedels, kimchi, inktvisringen, broccoli met champignons, Koreaanse sushi, ...

In totaal hebben we 46€ betaald voor 3 drankjes en 2 keer het menu, dus het is nog lekker goedkoop ook!

We komen zeker terug!

Reizigers die Bulgogi-Haus bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In Bulgogi-Haus geweest? Deel je ervaringen!