“Leuk adresje net buiten centrum Keulen”
Beoordeling van Bulgogi-Haus

Bulgogi-Haus
Geclassificeerd als nr. 3 van 2.499 Restaurants in Keulen
Keukens: Aziatisch, Koreaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Nippes
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant via de app van TripAdvisor gevonden en het is een flinke meevaller geworden. Lekker eten, vriendelijke bediening en zeer leuk concept. Je eet er voor €20 (vast) en zo veel als je wil/kan. Net buiten centrum en dus helemaal niet toeristisch. Aanrader!

12 februari 2016 beoordeeld

De eerste keer Koreaans eten. Voor omdat je een bbq midden in je tafel hebt (met afzuigkap erboven) een bijzondere ervaring. Verder een uitgebreid buffet. Vast menu met heel veel vlees en vis. Net iets buiten het centrum.

31 augustus 2015 beoordeeld

Ik was met vrienden voor de tweede keer in dit restaurant en ieder was zeer tevreden. Goede bediening met uitleg over het concept, goed eten. We kregen zelfs flesjes soju mee voor een gereduceerd tarief.

17 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tripadvisor zijn we hier terecht gekomen.
Met openbaar vervoer bereikbaar met lijn 12 of 15, ongeveer 3 kilometer van het centrum gelegen. Je kunt ook met de auto gaan, parkeren op straat is gratis.

Op de website stond erop dat het aangeraden was om te reserveren, en dat hebben we dan ook gedaan. Wees maar zeker dat je dat best doet. We kwamen toe om 17u50, om 18u ging de zaak open, en rond 18u20 was de zaak volzet!

De bediening was zeer vriendelijk en attent.
Je kunt enkel voor 1 menu kiezen, waarbij 3 gangen vlees wordt bediend.
1. Varkensvlees (nek of buik) en rundsvlees
2. Gemarineerde rundsvlees en eend
3. Inktvis en garnalen

De bedoeling is dat je een blad sla neemt, het vult met een stukje vlees dat je op de BBQ gelegd hebt, saus en andere groentjes op legt, en het eet met jouw handen.

Voordien en tussendoor kun je genieten van het buffet, bestaande uit onder andere rijst, Koreaanse soep, glasnoedels, kimchi, inktvisringen, broccoli met champignons, Koreaanse sushi, ...

In totaal hebben we 46€ betaald voor 3 drankjes en 2 keer het menu, dus het is nog lekker goedkoop ook!

We komen zeker terug!

5 augustus 2013 beoordeeld

Een leuke ervaring. Er is één standaard menu dat bestaat uit een Korean barbecue. Je krijgt meest vlees en wat vis, om zelf aan de tafel te grillen op een warme plaat. De dunne plakjes vlees zijn van prima kwaliteit en zo klaar. Er is ook een buffet om soep, rijst en groeten op te halen. Wikkel alles in een sla-blad, een sausje erbij, en eet het met de hand op. Korean style. Met vork en mes kan natuurlijk ook. Ook zijn er nagerechten en ijs bij het buffet. Vriendelijke bediening. En dit alles voor een lage prijs.

• Sfeer

Reizigers die Bulgogi-Haus bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In Bulgogi-Haus geweest? Deel je ervaringen!