“Trendy Brunch in Keulen”
Beoordeling van Cafe RICO

Cafe RICO
Geclassificeerd als nr. 5 van 58 Dessert in Keulen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
7 juni 2018 beoordeeld

Op zondag eind van de ochtend een heerlijke brunch gehad bij Cafe Rico! Veel keus uit verschillende gerechten, ik had zelf de omelet genomen met ham en kaas. Super goed! Daarbij vriendelijk personeel en een uitstekende sfeer, hier kom ik zeker terug!

Datum van bezoek: juni 2018

3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat het zeer druk was, werd er toch een plek voor 4 personen gecreerd. Het ontbijt was erg lekker.

Datum van bezoek: december 2017
18 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na jaren nog steeds één van de trendy zaken in Keulen. Een waaier aan Gin Tonic's lekkere gerechten en gebak niet alleen een streling voor het oog...

Datum van bezoek: maart 2017
23 augustus 2016 beoordeeld

Heerlijk ontbeten. Veel keuze en daarbij ook echt grote porties. Je hoeft de eerstvolgende uurtjes niet meer te eten :)
Omeletten waren top!

Datum van bezoek: augustus 2016
29 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ipv in het hotel te ontbijten hebben we dat hier gedaan! Dat was een goede keuze!
Vanaf 5 euro kun je al ontbijten!
Bij mooi weer kun je lekker buiten zitten!

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Cafe RICO bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In Cafe RICO geweest? Deel je ervaringen!