Gratis annuleren tot 16-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Booking.comUS$ 72
PricelineUS$ 72
TravelocityUS$ 72
Beoordeeld op 25 april 2016

Hotel ligt in sfeerloze voorstad van Keulen en ziet er aan de buitenkant niet uit. Daarentagen heb ik voor 40€ een uitstekende, ruime 1-persoonskamer gehad. Veel en sfeervolle lampen, mooie nieuwe flatscreen TV, waterkoker en koelkastje. Alles tiptop in orde. Oh ja, het bed was van goede kwaliteit en de badkamer was schoon. Alles leek me recent vernieuwd.

Kamertip: Ik had een kamer aan de achterzijde en met open raam geen last van verkeer of ander lawaai.
Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 juli 2015

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mercure Hotels
Beoordeeld op 6 april 2012

Datum van verblijf: april 2012
Beoordeeld op 6 januari 2012

Comfortabel hotel met ruime, schone kamers. Lekker ontbijt met ruime keuze. Goede service. Zeer klant vriendelijk en goede begleiding. Alle vragen werden uitgebreid en duidelijk beantwoord.
Ook onze trip naar Keulen Altstad werd grondig aan de hand van een brochure uitgelegd door de receptie

Datum van verblijf: december 2011
Beoordeeld op 22 maart 2011

Comfortabel hotel met ruime, schone kamers. Lekker ontbijt met ruime keuze. Goede service. Slechts een hotelmedewerkster (receptie) was erg onbeleefd en snauwerig, op het onbeschofte af. Verder alles naar tevredenheid.

Datum van verblijf: maart 2011