Mercure
Hotels.comUS$ 93
PricelineUS$ 92
TravelocityUS$ 93
Beoordeeld op 19 december 2019

Het hotel ligt vlakbij de Havenkerstmarkt en op max 10 min van andere grote kerstmarkten.
De kamers zijn verzorgd en goed uitgerust. De personen aan de receptie spreken Engels en zijn heel vriendelijk.
Het ontbijt is verzorgd met enkele verse producten.

Datum van verblijf: december 2019
M F, General Manager van Mercure Hotel Severinshof Koeln City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2019

Dear Mercure guest, Thank you very much for your kind feedback reagarding your stay at our hotel. Your comments are a great help to improve our service and quality and meet our customers’ expectations.
We are very pleased that your stay had been to your satisfaction and we have forwarded your comments to our team. We hope that we have the opportunity of welcoming you again soon at our hotel. With kind regards, your team from Mercure Hotel Severinshof Köln City

Beoordeeld op 12 december 2019

Super fijn hotel. Nette ontvangst, ook Engelssprekend personeel. Ideale locatie om vanuit dit hotel, alle kanten van de stad te leren kennen. De superiorkamer is netjes verzorgd. Handdoeken worden netjes verschoond. Hotel heeft eventueel een eigen parkeergelegenheid tegen kosten.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
M F, General Manager van Mercure Hotel Severinshof Koeln City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2019

Dear Mercure guest, Thank you very much for your comments regarding your stay at our hotel. We are very pleased that your stay had been to your satisfaction and we have forwarded your comments to our team.

Beoordeeld op 6 juni 2019

Het hotel is redelijk goed gelegen. In de kerstperiode lig je zowat centraal tussen de 7 kerstmarkten. De kamers zijn ruim en netjes. Receptie vlot meertalig. Ontbijt super! Het hotel ligt op wandelafstand (3 minuten) van de voormalige haven en je kan gewoon de weg volgen (10 minuten), recht het centrum in waar het hauptbahnhof is en de meeste musea en bezienswaardigheden liggen.

Kamertip: Beste uitzicht op (dak)kamers bovenaan. Er is zelfs een terrasje per kamer.
Datum van verblijf: december 2018
M F, Owner van Mercure Hotel Severinshof Koeln City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2019

Dear Mercure guest, Thank you very much for your kind feedback. We are very pleased that your stay had been to your satisfaction and we hope that we have the opportunity of welcoming you again soon at our hotel. With best regards, your team from Mercure Hotel Severinshof Köln City

Beoordeeld op 17 april 2019

Een goed en schoon hotel met een prima ontbijt en parkeren onder het hotel. Ideaal uitgangspunt voor een stadsbezichtiging. Een aanrader ! Het personeel is erg behulpzaam en zelfs eerder inchecken dan we hadden aangegeven , bleek geen probleem.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
M F, General Manager van Mercure Hotel Severinshof Koeln City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2019

Dear Mercure guests, Thank you very much for your kind feedback. We are very pleased that your stay had been to your satisfaction and have forwarded your comments to our team. We hope that we have the opportunity of welcoming you again soon at our hotel. With best regards, your team from Mercure Hotel Severinshof Köln City

Beoordeeld op 31 maart 2019 via mobiele applicatie

Het hotel was prima, niet zo ver van de dom en leuke dingen. Wat wij niet leuk vonden was hoe snel de medewerkers ons uit het hotel hebben gedaan. Wij konden niet eens het ontbijt met rust nemen. Het was jammer omdat wij veel hebben betaald.

Datum van verblijf: maart 2019
M F, General Manager van Mercure Hotel Severinshof Koeln City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2019

Dear Mercure guest, Thank you very much for your feedback regarding your stay at our hotel. We are very sorry, that you can't enjoy your breakfast. We offer breakfast from Monday to Friday from 6:30 untill 10:30 am., on saturdays untill 11:00 am and on sundays untill 12:00 am. Best regards, your team from Mercure Hotel Severinshof Köln City