Beoordeeld op 7 juli 2018 via mobiele applicatie

Vlakbij centrum op loopafstand een schoon, vriendelijk hotel.
Ruime kamer en erg schoon.
Bushaltes en metro voor de deur.
Heerlijke douche en werkende !! Airco, met deze temperaturen (28C ) wel een must.

Datum van verblijf: juli 2018
M F, General Manager van Mercure Hotel Severinshof Koeln City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2018

Dear Nadim, Thank you very much for your feedback regarding your stay at our hotel. Best regards, your team from Mercure Hotel Severinshof Köln City

Beoordeeld op 30 april 2018

altijd weer fijn om in een vertrouwt en vriendelijk omgeving te zijn, we zijn stamgasten, in dit prettige hotel, haar goede ligging en bereikbaarheid, met de auto, en opbaarvervoer voor de deur. spreekt iedereen aan. daarom is reserveren wel aan te bevelen.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
M F, General Manager van Mercure Hotel Severinshof Koeln City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2018

Dear Mercure guest, Thank you very much for your kind feedback regarding your stay at our hotel. We are very pleased that your stay had been to your satisfaction and have forwarded your comments to our team. We hope that we soon have the opportunity of welcoming you again at our hotel. With best regards, your team from Mercure Hotel Severinshof Köln City

Beoordeeld op 28 april 2018

Bij aankomst zeer goed ontvangen aan de receptie. Dank zij onze Gold clubkaart kregen we een zeer mooie upgrade aangeboden. Een zeer mooie,ruime kamer met terras en ruime badkamer. Het ontbijt was doorsnee wat je van een Mercure verwacht. Algemeen waren we zeer tevreden.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mercure Hotels

Dear Ronny, Thank you very much for your feedback regarding your stay at our hotel. We looking forward of welcoming you soon again. Best regards, your team from Mercure Hotel Severinshof Köln City

Beoordeeld op 23 januari 2018

Prima hotel op korte loopafstand van het centrum.
Mooie grote schone kamer en badkamer.
Mocht je openbaar vervoer willlen opstappen kan voor de deur.
Wij hadden daar geboekt met ontbijt, alles ruim voldoende aanwezig.

Datum van verblijf: december 2017
M F, General Manager van Mercure Hotel Severinshof Koeln City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2018

Beoordeeld op 8 januari 2018

Modern en uitstekend hotel met bijzonder vriendelijke medewerkers. Mooie, schone superior kamers met fraai uitzicht. Openbaar vervoer stopt voor en naast het hotel waardoor het centrum van Keulen eenvoudig te bereiken is.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
M F, General Manager van Mercure Hotel Severinshof Koeln City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2018

Dear Robert, Thank you very much for your kind feedback regarding your stay at our hotel. We are very pleased that your stay had been to your satisfaction and have forwarded your comments to our team. We hope that we soon have the opportunity of welcoming you again at our hotel. With best regards, your team from Mercure Hotel Severinshof Köln City