Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (506)
Beoordelingen filteren
506 resultaten
Waardering van reizigers
111
211
127
41
16
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
111
211
127
41
16
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 506 beoordelingen
16 mei 2018 beoordeeld

Erg mooi hotel. Wij zaten in het nieuwe gedeelte van het hotel aan de overkant van de weg. De kamer was schoon, zag er mooi uit en goede bedden. Metro is op loopafstand; centrum van de stad is een paar haltes vanaf deze metro halte.
De wijk waarin het hotel ligt is rustig.

  • Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Sasito1987
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
8 januari 2018 beoordeeld

Het was een hotel kamer voor 1 nacht met ontbijt.
De entree was een klein beetje moeilijk te vinden.
Er is bij het hotel betaald parkeren, maar kom je in het weekend dan kan je je auto ook langs de weg zetten in parkeer vakken. Want in het weekend is het gratis parkeren buiten het parkeer terrein van het hotel.
Bij de receptie meteen geholpen en werd duidelijk info gegeven over hoe ik bij mijn kamer moest komen en info over tijden van het ontbijt en tijden van de bar.
Ik had kamer 202. Kan met lift of trap bereiken.
De kamer ziet er goed en schoon uit.
De badkamer had wat minpuntjes te weten:
- de scheerspiegel die er bij bungelde
- de haarfön die verdekt lag
- de stank die kwam uit het putje van de douche( al een tijdje droog gestaan )

Er is geen algemeen licht in de kamer, maar overal een lampje aan de zijkant.
Sommige schakelaars zijn onduidelijk, aangezien er geen lamp aan gaat.

Voor de rest is alles voorzien in de kamer:
Kabel tv
roomservive
koffie/thee
koelkast met drinken
was service

Het uitzicht van de kamer is niet interessant te noemen.

Het ontbijt is voldoende. Er is genoeg keuze, waaronder:
Eigen samenstelling van muesli
brood en beleg
wafels maken
engels ontbijt
diverse soorten thee
De rommel op de eettafel werd behoorlijk snel opgeruimd.

Maar dan een heel groot aandachtspunt !
De ventilatie roosters aan het plafond in de ontbijt ruimte liet veel te wensen over.
Ik was er van geschrokken en raad hierbij het hotel hier tijdig naar te laten kijken en schoon te maken. Anders zouden mensen ziek kunnen worden.

Bij vertrek goede afhandeling alleen dat er nog toeristenbelasting betaald moet worden. Beetje raar dat dat achteraf moet.

  • Verbleef: januari 2018, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Ralph P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Christine S, Jr. E-Commerce Managerin van Mercure Hotel Köln Belfortstrasse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2018

Geachte Gast,

Bedankt voor uw eerlijke en gedetailleerde mening.
Wij zijn blij dat u met uw verblijf en de kamer zeer tevreden was.

Eventuele minpuntjes zullen wij meteen controleren en verbeteren.
Bedankt voor uw hulp.

Het zou mooi zijn om u binnenkort weer te kunnen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten uit Keulen,

Uw Mercure Hotel Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
22 december 2017 beoordeeld

Heb 1 van 3 kamers moeten anneleren wegens spoedhospitalisatie. Heb 4,5€ terug gekregen van 117€. Ontbijt en kamers waren vooraf betaald, dat ik het geld van de kamer niet terug kan krijgen begrijp ik nog een beetje maar een ontbijt dat 6 dagen op voorhand afgezegd was daar hebben ze dan toch mooi aan verdiend, 38€ voor niks te moeten geven. Andere 2 kamers waren aan de overkant en aerco was niet goed. 1 kamer heel warm en de tweede koud. Dus NOOIT MEER.

  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank M B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden enkele kamers geboekt met ontbijt, heb 1 moeten afzeggen wegens ernstige ziekte. Ik krijg nog juist geen 5€ terug van de betaalde 116€. Voor de kamer kan ik nog verstaan maar 38€ voor een ontbijt dat was afgezegd gaat er voor mij over. De 2 overige kamers waren aan de overkant met slechte bedden en slechte airco, 1 kamer veel te warm en de tweede koud. Dus nooit meer.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Bedank Jos V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 november 2017 beoordeeld

  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mercure Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Christine S, Jr. E-Commerce Manager van Mercure Hotel Köln Belfortstrasse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2017

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Meer beoordelingen bekijken