16 mei 2018 beoordeeld

Erg mooi hotel. Wij zaten in het nieuwe gedeelte van het hotel aan de overkant van de weg. De kamer was schoon, zag er mooi uit en goede bedden. Metro is op loopafstand; centrum van de stad is een paar haltes vanaf deze metro halte.
De wijk waarin het hotel ligt is rustig.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
8 januari 2018 beoordeeld

Het was een hotel kamer voor 1 nacht met ontbijt.
De entree was een klein beetje moeilijk te vinden.
Er is bij het hotel betaald parkeren, maar kom je in het weekend dan kan je je auto ook langs de weg zetten in parkeer vakken. Want in het weekend is het gratis parkeren buiten het parkeer terrein van het hotel.
Bij de receptie meteen geholpen en werd duidelijk info gegeven over hoe ik bij mijn kamer moest komen en info over tijden van het ontbijt en tijden van de bar.
Ik had kamer 202. Kan met lift of trap bereiken.
De kamer ziet er goed en schoon uit.
De badkamer had wat minpuntjes te weten:
- de scheerspiegel die er bij bungelde
- de haarfön die verdekt lag
- de stank die kwam uit het putje van de douche( al een tijdje droog gestaan )

Er is geen algemeen licht in de kamer, maar overal een lampje aan de zijkant.
Sommige schakelaars zijn onduidelijk, aangezien er geen lamp aan gaat.

Voor de rest is alles voorzien in de kamer:
Kabel tv
roomservive
koffie/thee
koelkast met drinken
was service

Het uitzicht van de kamer is niet interessant te noemen.

Het ontbijt is voldoende. Er is genoeg keuze, waaronder:
Eigen samenstelling van muesli
brood en beleg
wafels maken
engels ontbijt
diverse soorten thee
De rommel op de eettafel werd behoorlijk snel opgeruimd.

Maar dan een heel groot aandachtspunt !
De ventilatie roosters aan het plafond in de ontbijt ruimte liet veel te wensen over.
Ik was er van geschrokken en raad hierbij het hotel hier tijdig naar te laten kijken en schoon te maken. Anders zouden mensen ziek kunnen worden.

Bij vertrek goede afhandeling alleen dat er nog toeristenbelasting betaald moet worden. Beetje raar dat dat achteraf moet.

• Verbleef: januari 2018, reisde alleen
Christine S, Jr. E-Commerce Managerin van Mercure Hotel Köln Belfortstrasse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2018

Geachte Gast,

Bedankt voor uw eerlijke en gedetailleerde mening.
Wij zijn blij dat u met uw verblijf en de kamer zeer tevreden was.

Eventuele minpuntjes zullen wij meteen controleren en verbeteren.
Bedankt voor uw hulp.

Het zou mooi zijn om u binnenkort weer te kunnen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten uit Keulen,

Uw Mercure Hotel Team

22 december 2017 beoordeeld

Heb 1 van 3 kamers moeten anneleren wegens spoedhospitalisatie. Heb 4,5€ terug gekregen van 117€. Ontbijt en kamers waren vooraf betaald, dat ik het geld van de kamer niet terug kan krijgen begrijp ik nog een beetje maar een ontbijt dat 6 dagen op voorhand afgezegd was daar hebben ze dan toch mooi aan verdiend, 38€ voor niks te moeten geven. Andere 2 kamers waren aan de overkant en aerco was niet goed. 1 kamer heel warm en de tweede koud. Dus NOOIT MEER.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
21 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden enkele kamers geboekt met ontbijt, heb 1 moeten afzeggen wegens ernstige ziekte. Ik krijg nog juist geen 5€ terug van de betaalde 116€. Voor de kamer kan ik nog verstaan maar 38€ voor een ontbijt dat was afgezegd gaat er voor mij over. De 2 overige kamers waren aan de overkant met slechte bedden en slechte airco, 1 kamer veel te warm en de tweede koud. Dus nooit meer.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
4 november 2017 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mercure Hotels
Christine S, Jr. E-Commerce Manager van Mercure Hotel Köln Belfortstrasse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2017