“heerlijk gegeten voor een hele vriendelijke prijs”
Beoordeling van Plomari

Plomari
Geclassificeerd als nr. 41 van 2.699 Restaurants in Keulen
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Lindenthal
11 juli 2017 beoordeeld

samen met mijn dochter van 17 heerlijk gegeten in dit knusse restaurant.
Heerlijke griekse Tapas.
Zij eet geen vlees, maar er was genoeg om uit te kiezen, heerlijke tonijn en inktvis.
en de rekening viel heel erg mee.

26 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Via de website een tafel gereserveerd en de eerste positieve ervaring al, dat we gebeld werden om deze reservering te bevestigen.
Het restaurant is niet groot, maar dat geeft juist een heerlijk gemoedelijke sfeer. De eigenaar, maar ook zijn staf, doet zijn best je het naar de zin te maken. En het eten is heerlijk. Zoals de eigenaar reeds zegt: betere inktvis heb je nooit gegeten. En terecht. Hij mag trots zijn op zijn keuken en gerechten. We hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker nog eens terug.

27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima restaurant, zeer authentiek eten, uitstekend bereid.
Bediening allervriendelijkst.
Wij gaan zeker nog eens terug.
Tijdig reserveren ( schijnt enkele weken vooruit plannen)

14 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met valentijnsdag hier gegeten, heerlijk! Ontzettend vriendelijk en enthousiaste eigenaar die ons aanbevelingen deed en de tijd nam. Lekkere dingen op de kaart en ontzettend goed bereid, dit restaurant is een aanrader!

6 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Plomari is een uitstekend Grieks restaurant. De eigenaar is gedreven en vol passie. Perfecte kwaliteit. mocht je dus in koln zijn, ga in dit restaurant eten. Reserveer wel van tevoren want Plomari is een uitstekendcrestaurant en decandere gasten weten ditbook.

Reizigers die Plomari bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In Plomari geweest? Deel je ervaringen!