“Heerlijk. gegeten ! ”

Geclassificeerd als nr. 73 van 2.717 Restaurants in Keulen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Altstadt-Süd
20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt het bijna niet vinden , maar het zoeken waard !
Via tripadvisor gevonden en het was een goede keuze
Hoofdgerecht , kalfsvlees met truffel , heerlijk
Ook het toetje en de wijn , de vriendelijke bediening

13 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zeer korte afstand van ons hotel (Dorint), met z'n drietjes gegeten.

Op zaterdagavond was er nog plek zat, een restaurant als dit gun je meer klandizie!

Gevonden via trip advisor en heeft alle verwachtingen waar gemaakt.

Zeer goede tonijn carpacio, smaakvol, ruime portie
Idem voor runder carpacio

Voldoende tijd tussen de gerechten (op verzoek )

Leuke open wijnen, per glas of karaf. De mijne was niet koud genoeg. Dit werd snel en correct gecorrigeerd met een nieuwe karaf en wijn koeler.

De dorade van de grill was de hele vis die vakkundig aan tafel werd gefileerd.
Ook het pasta gerecht en de steak waren prima verzorgd. Porties aan de grote kant.

Voor ons een super aanvulling op ons toch al top weekend.

17 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol restaurant, lekker eten en dito wijn in een sfeervolle ambiance.
Parkeren kan op een privé parkeerplaats.

16 januari 2017 beoordeeld

Prima ontvangst, sfeervolle locatie, zeer klantvriendelijke medewerkers. Gerechten worden echt schitterend gepresenteerd en zijn bovendien uiterst smaakvol.
Wij genoten van de Lachsfilet (zalm op een bedje van spinazie met rozemarijn aardappeltjes) en de Fettucine al salmone (Fettucine met zalm, ruccola en roomsaus). Ook de desserts (Zitronensorbet en Tiramisú) waren fantastisch.
Toen wij aankwamen waren er al veel tafeltjes bezet en de zaak liep vol. Dus als je verzekerd wilt zijn van een plekje, is reserveren aan te raden.

Heel makkelijk te vinden: vanaf de Heumarkt onder het spoor door (tunnel), weg oversteken en rechts met de weg mee, 1ste rechts. Aanknopingspunt: de Handwerkskammer Köln ligt aan de overzijde van de straat. Slechts 150m. van de Rijn. Kan niet missen!

Op maandag zijn ze gesloten, op overige dagen voor lunch geopend van 12 tot half 3 en 's avonds van half 6 tot 23.00 uur.

Geschikt voor groepen maar dan op afspraak.

16 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed, aan te raden. De dorade , asperges, bruschetta, zalm waren allen heel lekker. We zijn er 2 dagen na elkaar geweest. Niet supersjiek, gewoon en lekker.

Reizigers die Mederrano bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In Mederrano geweest? Deel je ervaringen!