“Griekse keuken op z'n best”
Beoordeling van Limani

Limani
Geclassificeerd als nr. 35 van 2.742 Restaurants in Keulen
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Neustadt-Süd
18 april 2017 beoordeeld

Hoewel het interieur niet echt Hrieks aanvoelt, is dit toch een aanrader voor de liefhebber van lekkere Griekse keuken. Absolute aanrader. Heel vriendelijke bediening, vooral de dame die haar beste Nederlands bovenhaalde. Zowel voorgerechten als hoofdschotels waren top.

Datum van bezoek: april 2017

31 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De dag dat ik aankwam in Keulen was ik direct positief verrast over het mooi opgeknapte oude havengebied. Hier ligt ook Limani en ook het restaurant verraste positief! Anders dan anders Grieks, moderne inrichting, modern personeel en moderne gerechten. Ik was met een grote groep, maar de bediening was persoonlijk en het eten prima in orde. Een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2017
3 november 2016 beoordeeld

Vandaag gaan lunchen en moet zeggen dat het de moeite was om hier te belanden na een prachtige wandeling langs het water met moderne architectuur, een gezellig restaurant waar je Tot 16u kan lunchen aan schappelijke prijzen . Als mezze Namen we een tsarsiki en gehaktballetjes met munt. Moet zeggen dat deze beiden zeer lekker waren kaar gemaakt ,als hoofdgerecht namen we doradefilets met verse spinazie en aardappelen met lichte citroensmaak. Gewoon lekker gerechtje voor maar 12,5 €,daarna een koffie als een van de beste die ik gedronken heb in Keulen . Wij komen zeker terug !
ps ook de bediening was supper vriendelijk ....

Datum van bezoek: november 2016
27 december 2014 beoordeeld

Wij hebben hier op 1e Kerstdag gegeten. Bij de ontvangst werden onze jassen keurig opgehangen door de bedienster en daarna werden wij naar onze tafel begeleidt.
Aangezien er voor de Kerst speciale gerechten waren kwam de bediening aan met een groot schoolbord waarop deze gerechten vermeld stonden. Heel netjes werd verteld wat de mogelijkheden waren en daarna ons tijd gegeven om onze keus te maken. Intussen kwam de bestelde wijn en deze Griekse witte wijn smaakte uitstekend. Ook de door ons bestelde voor- en hoofdgerechten smaakten uitstekend. Vermeldenswaard is nog dat men ons vriendelijk vroeg of wij het hoofdgerecht snel na het voorgerecht wilden hebben of dat wij wat meer tijd daartussen wilden hebben. Uiteraard kozen wij voor het laatste.
Wij hebben een heerlijke Kerstavond in dit restaurant doorgebracht en zullen dit bij een volgend bezoek aan Keulen zeker weer bezoeken.

Datum van bezoek: december 2014
    • Sfeer
5 augustus 2012 beoordeeld

Enorm populair en dat is ook logisch. Aan het water, mooi terras, in het hip and happening deel van Keulen. Het eten is OK, goed maar niet spectaculair (het vegetarisch gerecht was salade met geitenkaas, erg 1982), de wijn was heerlijk. Prima plek om 's avonds toeristisch Keulen te verlaten en te chillen in een hippe designwijk.

Datum van bezoek: augustus 2012

Reizigers die Limani bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In Limani geweest? Deel je ervaringen!