“Heerlijke braadworst”

Geschikt voor: Lokale keuken, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Altstadt-Nord
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het plein braadworst en gegrilde kip gegeten. Zeer professionele bedieniening. Het was gewoon goed eten!

5 mei 2017 beoordeeld

We hebben hier op een zakenreis gegeten op voordracht van iemand uit Keulen. Het restaurant/cafe heeft meer weg van een Beierse bierstube met lange tafels. het eten is prima en je glas is nog geen minuut leeg of het wordt vervangen door een vol glas. Ze hebben ook eigen bierglazen.
Het eten is prima Duitse kost.
Nadeel is dat de bediening wel snel is maar niet altijd vriendelijk en om een fooi zeurt bij het afrekenen.

16 april 2017 beoordeeld

Type moderne Brasserie/Brauhaus. Professionele bediening; vriendelijk. Aangename prijzen en goed eten. Mooi saladebuffet; groot terras.

7 maart 2017 beoordeeld

Als je op zoek bent naar authenthieke Keulense gerechten moet je hier zeker langs gaan. Het restaurant voelt aan als een oud gasthof in een nieuw kleedje.
Vrij rumoerig zoals een gasthof dient te zijn. Lekker gegeten aan aanvaardbare prijs.

11 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoop dat ik het goed gespeld heb. Een echte Keulse locatie om heerlijk te eten. Na een dag Keulen zijn we hier beland om eens flink op goede oude wijze degelijk Duits eten te nuttigen. Ik at mijn lievelings eten Himmel und Äad (hemel en aarde) een bord met Keulse bloedworst aardappelpuree en uien. Geweldig lekker en een meer Keuls gerecht kun je niet vinden. Voor de mindere waaghals is er ook Krustenbraten. Een krokante varkenspoot van 1200 gram. Ook zeer aan te raden. Het personeel is geweldig en de drankjes blijven komen tot je je viltje op je glas legt (geldt alleen voor het bier). Als afronding van het eten bestel je geen toetje maar een goede kruiden schnaps. Kabänes. Wil je Keulen echt ontdekken is dit zeker een aanrader.

Reizigers die Gilden im Zims bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In Gilden im Zims geweest? Deel je ervaringen!