Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 136
PricelineUS$ 147
Hotels.comUS$ 136
TravelocityUS$ 136
Orbitz.comUS$ 136
TripadvisorUS$ 136
Beoordeeld op 27 december 2018 via mobiele applicatie

Voor een bezoek aan de kerstmarkt in keulen dit hotel met mijn gezin geboekt. Iets uit centrum( 30 minuten lopen), twee haltes tram. Parkeergarage onder hotel. Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Kamers ietwat gehorig, maar brandschoon.
Kan het zeker aanbevelen.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel, mooie kamers. Onbijt was erg goed, veel keuze kwalitatief erg goed, ook de speciale koffies kun je gewoon bestellen. Ligging tegenover de Lanxess arena, dus ideaal voor een concertbezoek of sport event.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 2 oktober 2017 via mobiele applicatie

Werkelijk een schitterend hotel alles ziet er piekfijn uit. Het is schoon alles is perfect afgewerkt, de kamer is van alle comfort voorzien en bedden zijn goed. Het geluid in het hotel is minimaal totaal geen hinder, wij sliepen tegenover lift ook daar niets van gemerkt. Het ontbijt in buffetvorm, is super alles is aanwezig en ziet er allemaal heel verzorgd uit, de bediening zeer vriendelijk, klasse. Parkeren onder het hotel ruime plaatsen, kosten €18 per nacht, ook deze parkeer garage ziet er goed verzorgd uit. Een klein min puntje, de frontoffice kan vriendelijker zijn, maar wellicht is dit een momentopname. Een suggestie zou zijn, een shuttle bus in het weekend naar de Alt Stad. Dit hotel is een heuse aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 25 januari 2017

Hotel gelegen vlakbij Arena, station en de beursgebouwen. Correct en vriendelijk onthaal aan de receptie. Mooie, strakke inrichting. Kamers zijn ruim en vrij goed geïsoleerd. Ontbijt heerlijk en uitgebreid. De kaart van het restaurant is eerder beperkt, maar biedt een goede kwaliteit. Op ongeveer half uurtje wandelen van het centrum, ook dat is meegenomen.

Datum van verblijf: januari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 december 2016

Leuk hotel op wandel afstand van het centrum, openbaar vervoer komt vlakbij het hotel. Genoeg parkeergelegenheid, maar wel betalend. Ontbijt was prima, maar door het volgeboekte hotel, moest nogal snel gaan, bord en koffie werd al afgeruimd tijdens het eten. Sauna is ok, maar klein. Max vier personen, ook maar vier relaxzetels.

Kamertip: Achteraan is het rustiger dan vooraan. Wij hadden kamer 230 en dit was luxe!
Datum van verblijf: december 2016