Gratis annuleren tot 14-10-22
Gratis annuleren tot 15-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.comUS$ 108
PricelineUS$ 108
ZenHotels.comUS$ 113
Beoordeeld op 27 april 2022

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met art'otel
Philip Skitch, General Manager van art'otel Cologne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2022

Beoordeeld op 26 maart 2022

Prachtig hotel met erg mooie kunst, heel erg aardig en voorkomend personeel. Prima location en mooie kamers. Mekek aan de receptie is geweldig, wat een vakvrouw! Ik ga hier voortaan altijd boeken als ik naar Keulen moet. Een absolute aanrader!!!

Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Philip Skitch, General Manager van art'otel Cologne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2022

Dear Guest,
Thank you for sharing your impressions with us. It is nice to read that you were completely satisfied with your stay and it good that you remembered our friendly staff and the prime location so positively. Please visit us again! We would be delighted.
Kind regards,

Beoordeeld op 29 januari 2022 via mobiele applicatie

Het hotel ligt op een perfecte locatie op 10 minuten wandelen van het centrum. Je auto kan onder de locatie geparkeerd worden (20 euro per nacht).

Het hotel is smaakvol ingericht, modern en strak is het thema. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam

De kamers zijn ruim en minimalistisch (en toch smaakvol) ingericht. Alles wat je nodig hebt is er (koffie/thee, strijkijzer, kluis). De bedden zijn ruim maar het matras is voor mij te hard (kwestie van voorkeur). Badkamer is lekker ruim en keurig ingericht (al vind ik zelf een bad/douche in 1 verschrikkelijk).

Wat wel het en der opvalt is dat sommige zaken hersteld of onderhouden moeten worden. Meubilair heeft wat beschadigingen en het tapijt vertoonde wat vlekken.

Ik zou hier zeker terug komen!

Kamertip: Parkeren kost 20 euro per dag en je kan alleen met smartphone inrijden (QR code scannen).
Datum van verblijf: januari 2022
Carsten Rudolph, General Manager van art'otel Cologne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2022

Dear Guest,
Thank you very much for your detailed review. It is nice to read that you were generally satisfied with your stay and that the staff and the location, among other things, left a positive impression on you. Our hotel is always well frequented, which means that deficiencies occur more quickly. Even if we make every effort to remedy these immediately, it is possible that new defects will appear. We would be pleased to welcome you again.
Best regards,

Beoordeeld op 17 januari 2022

De verwarming/airconditioning werkte niet naar behoren en daarom was de kamertemperatuur onaangenaam laag. De beloofde monteur hebben we niet gezien en het probleem bleef.
De koffiemachine werkte ook niet goed: duurde 5 minuten voordat een espresso hoeveelheid bereikt werd.

Dear Guest,
Thank you for sharing your impressions with us. We are sorry that there were several negative shortcomings during your stay. We, however, regret the inconvenience with the Air Conditioning and the coffee machine in your room. Please be reassured that your feedback will be addressed to the right department. We hope you give us a new opportunity to improve your experience and make your next one more enjoyable.
Best regards,

Beoordeeld op 4 januari 2022

Beoordeling verzameld in samenwerking met art'otel
acologne, Manager van art'otel Cologne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2022