“sinds Februari gestart en nu al helemaal top”
Beoordeling van Zippiri Weinbar

Zippiri Weinbar
Geclassificeerd als nr. 827 van 2.859 Restaurants in Keulen
4 weken geleden beoordeeld

Wat een gepassioneerd stel in dit bijzondere restaurant! Toen we aankwamen was er aan de linkerzijde van de zaak een feest, waar je door een goede en slimme afscheiding totaal geen last van had. De ruimte waar wij gezeten hebben was cosy te noemen, helemaal vol en toch gezellig druk te noemen. de open keuken geeft je inkijk in de werkzaamheden van de koks en zodoende zie je dat alles echt vers gemaakt wordt ; en ook nog eens per gerecht vers dus niet al vooruit voor meerdere borden. verser kan gewoon eigenlijk niet. De borden zien er qua opmaak heel simpel uit, als je de gerechten proeft snap je dat dit niet meer nodig heeft als wat je ziet. De gastheer en gastvrouw zijn een Jong bevlogen stel die duidelijk als doel hebben om het je naar de zin te maken. Ze zijn heel gastvrij en niks is teveel gevraagd. We hopen dat zij dit concept van koken met bijbehorende prijzen kunnen voortzetten ook als ze langer open zijn en meer bekend worden. Wij zouden deze zaak zeker aanraden!

Datum van bezoek: september 2019

27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

22 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

7 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

9 juni 2019 beoordeeld

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Zippiri Weinbar bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In Zippiri Weinbar geweest? Deel je ervaringen!