Gratis annuleren tot 13-10-22
Hotels.comUS$ 94
PricelineUS$ 103
Agoda.comUS$ 105
Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Kwamen om 0100 aan met 3 kinderen 4-6-10 vooraf nog gebeld om aan te geven dat we laat waren geen probleem even ter bevestiging gevraagd we hebben familie kamer ja zeker komen aan 1 bed te weinig na 1 uur op en neer met receptionist eindelijk extra bed geregeld kinderen pas daarna naar bed allemaal gebroken
Volgende ochtend bij ontbijt koude ommelet gevraagdom nieuwe warme werd gedaan (met tegenzin) bij uitchecken aangegeven dat wat er was gebeurt snachts en het enige wat de receptionist aangaf.. tut mir leit .. zahlen sie mit bankcarte oder cash ... gastvrijheid echt belabberd

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 30 januari 2018

Een oud klooster als hotel. Mooi gedaan, maar met problemen. Alles is heel simpel en budget, onder het mom van modern en kunst. Ontbijt prima. Kamer schoon en leuk, maar simpel. Bed goed. Veel lawaai van de straat op zaterdag avond. Geen kamer aan de straat nemen. Drie dagen parkeren in de parkeergarage langs de Rijn €. 50,-. Hotel €. 240,- zonder ontbijt.

Kamertip: geen kamer aan de straat nemen.
Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 5 december 2017 via mobiele applicatie

Ik ben hier geweest samen met vriendin en baby. Ben zeer tevreden van dit hotel. Zeer modern ingericht maar op bepaalde plekken kon je toch nog genieten van de vroegere kerk. Vooral in de ontbijt zaal was dit mooi. Het ontbijt dat ik trouwens zeer lekker en voldoende vond. Een half uurtje wandelen tot de Dom en de dichts bijzijnde kerstmarkten.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 9 februari 2014

Mooi hotel in een gerenoveerd klooster. De kamers zijn eerder klein maar handig en mooi ingericht. Prima ontbijt. De gym is beperkt maar verzorgd. Ligging in een residentiële buurt, op een half uurtje stappen van de Dom of de Belgische buurt.

Datum van verblijf: februari 2014
Beoordeeld op 20 januari 2013

Mooi hotel, voormalig klooster. Ligt in rustige belgische wijk. Heel moderne kamers met speakerset vor ipad/ipod aan toe. Keulen is mooie stad. Hebben via internet een stadwandeling an 5 km uitgeprint. Leuk om te doen, krijg je goed beeld van de altstadt. Winkelmogelijkheden zijn enorm, Keulen lijkt wat dat betreft erg op Amsterdam. Kortom, prima weekend gehad in dito hotel!

Datum van verblijf: januari 2013