“Heerlijk gegeten ”

Geclassificeerd als nr. 44 van 2.723 Restaurants in Keulen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Altstadt-Nord
4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening had er een ontzettend tempo in zitten, maar zowel het eten als drinken waren overheerlijk. Zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: augustus 2018

15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In tijden niet zo lekker Libanees gegeten!
Vriendelijke bediening,gezellig ingericht en er word een heerlijke bijzondere wijn geserveerd!
Ook ruime keus voor vegetariërs.
Zeker een aanrader voor je bezoek aan Keulen!

Datum van bezoek: juli 2018
17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk om eens wat anders te proberen. We hadden een samen gesteld menu gekozen. Alles was goed, alleen de falafel was erg droog. Het was gewoon zoveel dat we baklava to go hebben meegenomen. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: december 2017
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten en de bediening zijn prima in orde. Zoals eerder al genoemd wordt de vaart er flink ingehouden.

Datum van bezoek: oktober 2017
23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zn 2en gereserveerd. Konden om 1900 u. Maar er werd gezegd dat we maar Tot 2000u konden blijven. Kwam ons goed uit. Was inderdaad erg druk. Mixed grill was lekker. Houtskool gebakken vlees geeft toch iets extra's. Bord met 10 verschillende dingen was ook goed. Lekkere houmous enzo. Porties waren groot en het was niet duur. Bediening vriendelijk maar gericht op snelheid. ..

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Beirut Restaurant bekeken, bekeken ook

Keulen, Noord-Rijnland-Westfalen

In Beirut Restaurant geweest? Deel je ervaringen!